۰
۴
شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۵۳
بابت صد میلیون،سه هزار تومان سود دادند!

شوک به مشتریان بانک ها پس از واریز سود بهمن ماه

بسیاری از مشتریان بانکها و موسسات اعتباری پس از واریز سود بهمن ماه سپرده های خود شوکه شدند.
شوک به مشتریان بانک ها پس از واریز سود بهمن ماه
به گزارش خبرنگار اخبار بانک، اول اسفند ماه سال جاری نخستین روزی بود که مشتریان بانک‌ها و موسسات اعتباری سود سپرده‌های خود را بر مبنای ماه شمار دریافت کردند.

مشاهدات میدانی خبرنگار ما از برخی از شعبات بانک ها و موسسات اعتباری حکایت از این دارد که برخی مشتریان پس از واریز سود شوکه شدند.

یکی از مشتریان در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام کرد بیست و نهم دی ماه با مبلغ ۴۰۰۰۰ تومان حسابی را در بانکی بزرگ و قدیمی افتتاح کرده است.
وی ادامه می دهد اول بهمن ماه مبلغ یکصد میلیون تومان به حساب واریز کرده و متاسفانه مسئولین شعبه مربوطه هیچ صحبتی درباره ماه شمار شدن سود سپرده ها در آن روز نکرده اند.

این مشتری ناراضی ادامه می‌دهد ۱۰۰ میلیون تومان را به امید دریافت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان سود در انتهای ماه در این بانک گذاشته است.

وی افزود روز گذشته به جای ۱۵۰۰۰۰۰ تومان تنها ۳۴۰۰ تومان سود به حسابم واریز شده که بر اساس مانده ۴۰ هزار تومانی اول بهمن بوده است!!

این مشتری ضمن نارضایتی شدید در همان لحظه پول خود را از بانک مربوطه برداشت کرد.

از این دست نارضایتی ها در شعبات بانک ها کم نبوده و به نظر می‌رسد در طی روزهای آینده نیز شکایتهای بسیار دیگری در خصوص این تصمیم بانک مرکزی به وجود بیاید.

نارضایتی هایی که ممکن است منجر به خروج سپرده‌ها از بانک ها شده و سر از بازارهای موازی نظیر طلا سکه و خودرو بیاورد.
 
https://akhbarbank.com/vdcfvtdv.w6dvmagiiw.html
مشاهده نظر مخاطبان
ناشناس3
Iran, Islamic Republic of
باز هم بی تدبیریه بانک مرکزی. عاخه وقتی کشور این همه تورم داره و حساب های جاری کوتاه مدت اینقدر زیاده و مردم عادت کردن به سود گرفتن یک ادم معمولی هم میدونه نباید سود رو یهووی قطع کرد. این کار اشتباه بود
مثلا میشد سود روزشمار رو به هفت درصد یا شش درصد در ماه کاهش میدادن تا هم پول ها تو حساب ها بمونه . هم اینکه مردم راضی باشن. و هم در نهایت مبلغی رو که هر ماه بانک ها مد نظر دارن برای سود دادن ماه شمار برابری میکرد با هیمن سود شش هفت درصد روزشمار
کاش این طرح رو اصلاح کنن و ماه شمار رو بردارن و دوباره روزشمار با نرخ سود پایین تر جایگزین کنن
Iran, Islamic Republic of
ای کاش این پولها سر از بازار سرمایه دربیاره که هیچ رشدی نکرده
پفیلای ۱۰۰۰ تومنی ظرف یک هفته شده ۲۰۰۰ تومان!!!
اونوقت من نمی‌دونم اینایی که سهامدارن چرا سهامشونو مفت می‌فروشند
سهم موسسه توسعه ۷۰ تومن یعنی با حدود ۳۰ سهم این شرکت میشه یک پفیلای ۲۰۰۰ تومنی خرید!!!
امیدوارم روزی برسه که عقل جایگزین احساس در بازار سرمایه بشه
Iran, Islamic Republic of
یکی از صدها راهی که دست در جیب مردم میکنند از گرانی اجناس، خودرو، دلار و تا بلوکه کردن سپرده های مردم در موسسات و باز هم میگن چرا مردم به مسئولین و دولت اعتماد نمیکنند واقعا تیشه به ریشه خود زده اند
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
در شمال ویلا متری چهار میلیونی شده شش میلیون در عرض یک ماه اقایان بانک مرکزی تحویل بگیرید گرانی را .........خود کرده تدبیر نسیت . .. یک نا عاقل یک سنگ می اندازد در چاه.. صد تا عاقل ودانا باید فکر کنند برای در آوردن ان سنگ
تازه ترین اخبار