۰
ایرنا نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: فروشگاه های طلای شادی چهار هزار شاکی دارند و میزان بدهی متهمان ۲۵۰ میلیارد تومان است.
 
 عباس جعفری دولت آبادی در گفت و گو با رادیو تهران افزود: پرونده فروشگاه های طلای شادی یکی از پرونده های سنگین است. این فروشگاه ها سال هاست که در خرید و فروش طلا فعالیت می کنند ولی اخیرا به مشکلاتی برخورده و به مرور وارد کارهای سوددهی و مضاربه ای شده اند.

وی افزود: تا کنون چهار هزار نفر از این فروشگاه ها شکایت کرده اند و ما به مردم سفارش می کنیم که پولشان را به مراکزی بدهند که مجوز رسمی دارد.

جعفری دولت آبادی اضافه کرد: این فروشگاه ها در ابتدا به تدریج و به صورت ماهانه سودی به مشتریان خود می دادند ولی متهمان اصلی این پرونده از ۲۲ شهریور امسال متواری شد. پلیس آنان را دستگیر کرده و اکنون در بازداشت هستند.

وی با بیان شباهت هایی از این پرونده با موسسه ثامن الحجج از نظر میزان بدهی متهمان و تعداد فراوان شاکیان افزود: تاکنون اموالی در حدود ۱۰۰ میلیارد تومان کشف شده ولی مشکل این پرونده ها این است که تعداد شاکیان زیاد است. اموالی از این فروشگاه ها توقیف شده ولی این اموال کافی نیست. ما ۲۰ ملک و اموالی را توقیف کرده ایم ولی ۲۵۰ میلیارد بدهی دارد.
https://akhbarbank.com/vdcgxt93.ak93y4prra.html
تازه ترین اخبار