۰
سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۴

دو خبر مهمی که شاید منجر به بهبود بورس شود

انتشار دو خبر جدید و مهم شاید منجر به بهبود وضعیت بورس و کاهش هیجانات بازارهای رقیب ارز و سکه و طلا شود.
دو خبر مهمی که شاید منجر به بهبود بورس شود
به گزارش اخبار بانک، در حالی بازارهای سهام ، ارز و سکه و طلا طی روزهای اخیر با نوسانات معنادار و ناشی از رویدادهای سیاسی و اقتصادی روبرو شده اند که انتشار دو خبر جدید و مهم و بازتاب آن شاید منجر به بهبود وضعیت بورس و کاهش هیجانات بازارهای رقیب شود. 

براساس این گزارش، رویداد مهم اول مربوط به آخرین جلسه گروه ویژه اقدام مالی معروف به FATF در پاریس و احتمال تمدید مهلت دوباره به ایران بوده که قرار است پنج شنبه این هفته بیانیه ایی صادر شود.  

رویداد مهم دیگر هم قطعنامه‌ نهاد مرکزی حزب دموکرات آمریکا (تعیین کننده نامزدهای ریاست جمهوری این حزب) است که آمریکا خواسته تا به برجام بازگردد.

در این رابطه ایسنا از قول سازمان نیاک اکشن (وابسته به شورای ملی ایران -آمریکا) اعلام کرد تصویب این قطعنامه تضمین می‌کند بازگشت به برجام یکی از اولویت‌های اصلی حزب دموکرات برای پیشبرد است.

تصویب این قطعنامه از سوی کمیته ملی دموکرات آمریکا از آنجا حائز اهمیت است که نشان‌دهنده رویکرد حزب دموکرات درباره برجام است.به این معنی که در صورت پیروزی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا بازگشت به برجام به شکل جدی در دستورکار دولت این کشور قرار می‌گیرد.
 
https://akhbarbank.com/vdchmkn-.23n-qdftt2.html
تازه ترین اخبار