۰
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۷

توضیح اژه ای درباره حکم سه متهم بانک سرمایه

سخنگوی قوه قضائیه در مورد حکم سه متهم بانک سرمایه توضیح داد.
به گزارش اخبار بانک به نقل از مهر، غلامحسین محسنی اژه ای در رابطه با پرونده سه متهم پرونده بانک سرمایه گفت: این پرونده دارای متهمان زیادی است، پرونده تعدادی کیفرخواست خورده و تعدادی هم در دادسرا است. حکم این سه تن در حال انشا، امضا و تایید است. حکم دادگاه در مورد آن متهمانی از پرونده بانک سرمایه که جلسات برگزار و دفاع آخر گرفته شده احتمالا هفته آینده تایپ و امضا می شود که اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال چرا در بین متهمان پرونده اقتصادی مسئولان حضور ندارند و مگر می‌شود فقط چند تاجر به عنوان ارز گیرنده محکوم و ارز دهندگان محکوم نشوند، گفت: پرونده‌هایی که در برخی گمرکات بودند، صنعت و بانک سرمایه همگی از مسئولان بودند اما در رابطه با ارز، گاهی فردی ارزی می گیرد و موظف بوده کالایی وارد کند اما این کار را انجام نداده است. اگر جایی باشد که در مرحله تخصیص ارز تبانی صورت گرفته باشد، برخورد انجام می شود.

محسنی اژه ای در پاسخ به اینکه در پرونده بانک سرمایه تامین وثیقه ده میلیاردی انجام شده آیا این عجیب نیست؟ گفت: اگر تخلفی باشد، مدعی العموم ورود می کند اما ممکن است یک ملک ده میلیارد ارزش داشته باشد.
 
https://akhbarbank.com/vdcene8p.jh8pei9bbj.html
تازه ترین اخبار