۰
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۶

شعبه تخصصی بانک – بیمه سامان افتتاح شد

شعبه تخصصی بانک – بیمه سامان با حضور مدیرعامل و معاون بانکی و بازاریابی بانک سامان و مدیرعامل و معاون اجرائی بیمه سامان، همزمان با چهاردهمین سالگرد تاسیس بیمه سامان در مجتمع داریوش خیابان فرشته تهران افتتاح شد.
به گزارش اخباربانک، ماموریت این شعبه پشتیبانی اختصاصی و ارایه خدمات فروش و پس از فروش از مرحله صدور تا پرداخت خسارت به مشتریان بانک سامان در زمان دریافت بیمه نامه‌های بیمه سامان از شعب بانک سامان است.
 
مدیرعامل شرکت بیمه سامان در مراسم افتتاح این شعبه با بیان این که راه اندازی شعبه بانک- بیمه از ابتدای فعالیت بیمه سامان در ذهن مدیران بوده است، گفت: برای اجرایی شدن این ایده، انواع روش ها تجربه شد و آن چه امروز افتتاح شده است، برایند همه آن سعی و خطاهاست.
 
احمد رضا ضرابیه با بیان این که مقوله بانک – بیمه در جهان بسیار تجربه خوبی بوده، اما راه اندازی آن در ایران با مشکلاتی مواجه بود، اظهار کرد: شعبه بانک- بیمه سامان حاصل یک روند تکاملی است و می توان ادعا کرد که یکی از نمونه های منحصر به فرد در کشور است.
 
 
وی اعتقاد همه مدیران ارشد و لایه های میانی مجموعه مالی سامان به راه اندازی شعبه بانک – بیمه را عامل اصلی پیاده سازی نهایی این طرح دانست و خاطرنشان کرد: همه مجموعه سامان دست به دست هم دادند تا امروز شاید افتتاح این شعبه باشیم.
 
به گفته ضرابیه، ارائه خدمات بیمه ای به مشتریان بانک سامان با ساده ترین روش، همواره در دستور کار مجموعه سامان بوده است، ادامه داد: هدف نهایی شرکت بیمه سامان از فعالیت در مجموعه بانک – بیمه این است که برای مشتریان بانک سامان، ارزش ایجاد کنیم، بنابراین ما به دنبال فروش یا سودآوری برای بیمه سامان نیستیم.
 
مدیرعامل شرکت بیمه سامان با اظهار خوشنودی از این که بانک – بیمه سامان پس از فراز و نشیب بسیار و عبور از مسیرهای پر پیچ و خم افتتاح شده است، گفت: وضعیت بیمه سامان از بعد ارائه خدمات و محصولات، رضایت نهاد ناظر، کیفیت نیروی انسانی، گستردگی شبکه فروش، توانگری مالی و سرمایه در بازار بیمه کشور درخشان است.
 
وی با تاکید بر این که بیمه، چیزی جز اعتبار نیست، ادامه داد: اعتبار مجموعه سامان، پشتوانه بیمه سامان است و ما تلاش می کنیم از حداکثر این اعتبار برای خدمت رسانی به مشتریان بانک سامان استفاده کنیم.
 
 
منصور مومنی معاون بانکی و بازاریابی بانک سامان هم در این مراسم با اشاره به این که نحوه ارائه خدمات بیمه ای به مشتریان این بانک همواره یک دغدغه جدی میان کارکنان بوده است، گفت: امیدوارم با ساختاری که برای شعبه بانک – بیمه سامان در نظر گرفته شده، دغدغه های همکاران در این زمینه رفع شود.
 
مومنی با بیان این که هدف مجموعه سامان فقط راه اندازی یک شعبه نبوده است، اظهار کرد: ما می خواهیم در فرایندها تغییراتی ایجاد کنیم تا در نتیجه آن سرعت عمل در انجام کارها و پاسخگویی به مشتریان افزایش یابد.
 
به گفته ایشان، این تغییر فرایندها به افزایش کیفیت و کمیت ارائه خدمات بیمه سامان به مشتریان بانک سامان منجر خواهد شد و البته لازمه آن، تعامل دائمی دو طرف با همدیگر است.
 
این مراسم با حضور مدیران و روسای شعب بانک و بیمه سامان در تاریخ 27 بهمن ماه درسالن تلاش وزارت کار برگزار شد.
https://akhbarbank.com/vdcc00qe.2bqe18laa2.html
تازه ترین اخبار