۰
امکان ارائه درخواست گواهی تمکن مالی در سامانه بام بانک ملی ایران فراهم شده است.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، طبق روال عادی مشتریان بانک می توانند با مراجعه به هر کدام از شعب، درخواست صدور گواهی تمکن مالی را ارائه و این گواهی را دریافت کنند، اما اکنون یک راه سریع تر نیز پیش روی آنهاست.

در سامانه «بام» بانک ملی ایران، محیطی فراهم شده که مشتری پس از ورود، پذیرش دستورالعمل مربوطه و پر کردن فرم آن، درخواست صدور گواهی تمکن مالی را ارائه کند.

پس از ثبت درخواست، شماره پیگیری برای مشتری صادر خواهد شد. مشتری متقاضی می تواند با مراجعه به نزدیک ترین شعبه و پرداخت کارمزد، برگه مهر و امضا شده گواهی تمکن مالی را دریافت کند.

محل ارائه گواهی تمکن مالی شامل سفارتخانه، دانشگاه یا سایر موارد، نوع گواهی تمکن مورد درخواست شامل گردش حساب یا آخرین موجودی حساب، بازه زمانی گردش حساب، زبان متن گواهی تمکن مالی، نوع ارز شامل دلار آمریکا، دلار استرالیا، دلار کانادا، پوند انگلیس یا یورو و شماره حساب مشتری، مواردی است که متقاضی درخواست این گواهی باید آن را در سامانه بام اظهار کند.

گواهی تمکن مالی، سندی معتبر و رسمی است که در بانک صادر و در آن موجودی انواع حساب‌‌‌ها و نرخ برابری آن به ارز مورد درخواست متقاضی درج می‌‌‌شود
https://akhbarbank.com/vdcbaab0.rhb05piuur.html
تازه ترین اخبار