۰
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱

بررسی «پالرمو» در مجمع به تعویق افتاد

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با توجه به اینکه همه کسانی که برای اظهار نظر کردن درباره موضوع بررسی پالرمو وقت خواسته بودند، نتوانستند نظرات‌شان را بیان کنند، ادامه بررسی این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسید.
بررسی «پالرمو» در مجمع به تعویق افتاد
به گزارش اخبار بانک به نقل از ایسنا، غلامرضا مصباحی مقدم در ارتباط با جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام با موضوع بررسی "پالرمو" اظهار کرد: با توجه به اینکه همه کسانی که برای اظهار نظر کردن درباره این موضوع وقت خواسته بودند، نتوانستند نظراتشان را بیان کنند، ادامه بررسی این موضوع به تصویب رسید و قرار است از جلسه بعدی ما این مذاکرات را ادامه دهیم و بعد به نتیجه‌گیری برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که "آیا در جلسه امروز مجمع به مهلت تعیین شده چهار ماه توسط گروه اقدام مالی مشترک که به زودی نیز به پایان می‌رسد توجه شده است یا خیر"، گفت: چنین چیزی در جلسه مجمع مطرح نبود؛ چون برای ما هیچ قانونی به جز قانون جمهوری اسلامی مبنا و مرجع تصمیم‌گیری نیست.

همچنین احمد توکلی در گفتگوی جداگانه اعلام کرد: در این جلسه مجمع، 12 تن از اعضا در موافقت یا مخالفت با این لایحه صحبت کردند اما با توجه به اینکه تعداد اعضایی که خواستار صحبت درباره این لایحه بودند زیاد بود، نوبت به همه اعضا نرسید لذا مقرر شد در جلسه بعدی مجمع که 2 هفته آینده برگزار می‌شود، بررسی ادامه یابد.
 
https://akhbarbank.com/vdcdjo09.yt09z6a22y.html
تازه ترین اخبار