۰
هیات پذیرش بورس در مورد گران ترین سهم بازار که برنامه افزایش سرمایه بی سابقه 9000 درصدی دارد، تصمیم گرفت و رای به اخراج داد .
به گزارش اخبار بانک، آخرین تحولات مربوط به اخراج شرکت ها نشان می دهد که هیات پذیرش بورس در مورد قند شیرین خراسان که گران ترین سهم بازار و از 28 آبان با توقف نماد روبرو بوده، تصمیم گرفته است .
 
به این ترتیب اسماعیل درگاهی مدیر پذیرش بورس تهران پیرو درخواست طوبی دهقانی مدیر امور ناشران شرکت بورس در خصوص بررسی وضعیت تداوم پذیرش شرکت قند شیرین خراسان در جلسه ۲۹ دی هیات پذیرش اعلام کرد: با توجه به استقرار شمولیت شرکت ذیل ماده ۱۴۱ قانون تجارت و عدم انجام مراحل افزایش سرمایه برای خروج از این وضعیت در مهلت ۱۲ ماهه در نظر گرفته شده ، طبق تبصره یک ماده ۴۱ دستورالعمل پذیرش در جلسه سی دی ماه سال گذشته، هیات پذیرش بر اساس مفاد ماده مذکور با لغو پذیرش شرکت موافقت کرد.

بنابراین گزارش،"قشرین" که با سرمایه 5 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس حضور دارد و با قیمت بیش از 9017 تومانی هر سهم  ، گران ترین شرکت بازار بشمار می رود ، با برنامه افزایش سرمایه 9000 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و در صورت دریافت مجوز سازمان بورس ، درصدد بود رکورد بی سایقه ایی را به ثبت برساند .

https://akhbarbank.com/vdcezx8p.jh8poi9bbj.html
تازه ترین اخبار