"زفکا" با ۸۳۰ تومان کشف قیمت شد

25 بهمن 1397 ساعت 10:35

با شروع فرایند عرضه اولیه ۲۰ میلیون سهم شرکت کشت و دامداری فکا در بازار دوم معاملات فرابورس ، هر سهم شانزدهمین شرکت جدید سال با ۸۳۰ تومان کشف قیمت شد.


به گزارش اخبار بانک، روز گذشته با شروع فرایند عرضه اولیه 20 میلیون سهم شرکت کشت و دامداری فکا در بازار دوم معاملات فرابورس ، هر سهم آن با 830 تومان کشف قیمت شد.

در این رویداد 60 میلیون سهم "زفکا" در محدوده قیمتی 820 تا 830 تومانی هر سهم و با سهمیه حداکثر 600 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی واگذار شده که به دلیل استقبال متقاضیان به هر کد حدود 174 سهم و با نقدینگی 145 هزار تومانی تعلق گرفت تا تعداد مشارکت کنندگان به بیش از 347 هزار نفر برآورد و رکورد حضور بیش از 310 هزار نفری مربوط به عرضه اولیه سنگ‌آهن گهر زمین شکسته شود.

ترکیب خریداران هم نشان می دهد 346 هزار و 215 سهامدار حقیقی و 849 حقوقی قادر به خرید این سهم به ارزش 4.98 میلیارد تومان شده اند. 

براساس این گزارش، از ابتدای سال پانزده شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش، پتروشیمی غدیر ، کشاورزی و دامپروی بینالود، پتروشیمی پارس، کشت و دام قیام اصفهان، عطرین نخ قم ، تجارت الکترونیک پارسیان کیش، دارو سازی اوه سینا، کشت و صنعت و دامپروری پارس ، پتروشیمی بصیر و سنگ آهن گهر زمین، صنایع ماشین های اداری ایران و شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان ، کشت و صنعت و دامپروری و مرغداری دشت خرم دره و تامین سرمایه لوتوس پارسیان وارد بازار سهام شده اند و احتساب کشت و دامداری فکا شانزدهمین شرکت بشمار می رود .


کد مطلب: 66364

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/66364/زفکا-۸۳۰-تومان-کشف-قیمت

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com