۰
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۳

همراه بانک تجارت را بیشتر بشناسیم

برای مدیریت بهتر زمان، فرار از شلوغی و ترافیک و راحت شدن از انتظار طولانی در بانک، همراه بانک تجارت می‌تواند میانبر انجام کارهای بانکی روزانه شما باشد.
همراه بانک تجارت را بیشتر بشناسیم
به گزارش اخبار بانک، همراه بانک تجارت اپلیکیشنی با قابلیت‌های ویژه است که به شما اجازه می‌دهد تا بسیاری از امور بانکی خود را با ایمنی بالا و بدون نیاز به مراجعه حضوری، در هر مکان و زمانی از روز انجام بدهید. خدمات بانکی همراه بانک تجارت در قالب سرویس‌های کارت‌های شتابی، سرویس‌های مبتنی بر حساب و سرویس‌های مبتنی بر کارت به شما ارائه می‌شود. ضمن اینکه با استفاده از این اپلیکیشن، امکاناتی چون مدیریت اقساط و سوابق تراکنش نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد.
 
همراه بانک تجارت را از کجا دانلود کنیم؟
طبق اعلام بانک تجارت و برای بالا بردن ضریب ایمنی، اپلیکیشن همراه بانک تجارت را فقط باید از سایت mobilebank.tejaratbank.ir یا از مارکت های ایران اپس و سیب بانک دانلود کنید و دریافت این اپلیکیشن از سایر روش‌ها ازجمله ایمیل، دریافت از دوستان، شبکه‌های اجتماعی، وب سایت‌های متفرقه و فروشگاه‌های ارائه‌دهنده نرم‌افزار به‌هیچ‌وجه ایمن نخواهد بود. نکته مهم اینکه هنگام نصب و فعال‌سازی اپلیکیشن همراه بانک تجارت فیلترشکن تلفن همراه شما باید غیرفعال باشد.
 
چطور از همراه بانک تجارت استفاده کنیم؟
شرایط استفاده از همراه بانک تجارت برای مشتریانی که در بانک تجارت تک حساب یا چند حساب هستند متفاوت است. متقاضیان می‌توانند بر اساس شرایط اعلام‌شده برای استفاده از این اپلیکیشن ثبت‌نام کنند.
 
ثبت‌نام مشتریان تک حساب
اگر شما جزو مشتریان تک حساب بانک تجارت هستید برای ثبت‌نام و استفاده از همراه بانک تجارت می‌توانید با مراجعه به یکی از شعب بانک تجارت و پر کردن فرم مربوط به ثبت‌نام همراه بانک، برگه رمز حاوی نام کاربری (کد ملی)، رمز ورود به برنامه و رمز همراه بانک (جهت انجام تراکنش مالی) را تحویل بگیرید. البته مشتریانی که همراه بانک قدیم تجارت را ثبت‌نام کرده‌اند، بعد از نصب همراه بانک جدید می‌توانند از کد ملی به‌عنوان نام کاربری و رمز حساب خود را به‌عنوان رمز ورود استفاده کنند.
 
 ثبت‌نام مشتریان چند حسابی
 اگر در بانک تجارت بیش از یک حساب دارید و خواهان استفاده از همراه بانک جدید تجارت هستید، به دو صورت می‌توانید ثبت‌نام کنید. مراجعه به شعب بانک تجارت، پر کردن فرم مربوط به ثبت‌نام همراه بانک جدید و دریافت نام کاربری (کد ملی)، رمز ورود و رمز همراه بانک (جهت انجام تراکنش مالی) یکی از روش‌های ثبت‌نام است. شما باید تمام شماره حساب‌هایی که می‌خواهید در همراه بانک از آن استفاده کنید را در فرم ثبت‌نام اعلام کنید تا با استفاده از رمز ورود و رمز همراه بانک مشترک بتوانید از تمامی حساب‌های خود استفاده کنید. روش دیگر ثبت‌نام برای مشتریان چند حسابی از طریق همراه بانک (نسخه قدیم) انجام می‌شود و شما با واردکردن نام کاربری (کد ملی) و رمز یکی از حساب‌ها، فرآیند ثبت‌نام را انجام دهید.

انجام عملیات بانکی بدون نیاز به رمز ورود
همراه بانک جدید تجارت این امکان را به شما می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به نام کاربری و رمز عبور، عملیات دلخواه بانکی خود را انجام دهید. البته این امکان در صورتی فراهم می‌شود که تلفن همراه شما قابلیت ورود به اپلیکیشن همراه بانک از طریق اثرانگشت یا تشخیص چهره را داشته باشد.

رمز عبور مشترک برای تمامی حساب‌ها
در نسخه قبلی همراه بانک تجارت شما برای انجام عملیات مالی با هر یک از حساب‌ها به یک رمز جداگانه نیاز داشتید اما در نسخه جدید یک رمز به کلیه حساب‌های شما تعلق می‌گیرد و حساب‌هایی که رمز آن‌ها صحیح واردشده باشند، در همراه بانک جدید بانک تجارت فعال خواهند شد. شما بعد از هر بار ورود به همراه بانک تجارت امکان افزودن حساب را دارید.
 
استفاده از همراه بانک تجارت بدون نیاز به‌حساب
همراه بانک جدید تجارت این امکان را فراهم کرده تا مشتریانی که در بانک تجارت حساب ندارند نیز بتوانند از خدمات کارت‌های شتابی استفاده کنند. درصورتی‌که شما مشتری بانک تجارت نیستید یا برای دریافت رمز همراه بانک حساب تجارت اقدام نکردید، می‌توانید بعد از نصب برنامه همراه بانک تجارت و از طریق ورود شتابی از خدمات کارت‌های شتابی استفاده کنید. برای استفاده از خدمات کارت‌های شتابی شما بعد از شماره موبایل و کد ملی پیامک فعال‌سازی دریافت می‌کنید و با تعریف رمز شخصی خود، امکان ورود شتابی شما فراهم می‌شود.
 
 خدمات کارت‌های شتابی همراه بانک تجارت

    دریافت موجودی حساب (کارت تجارت)
    انتقال وجه
    شارژ سیم‌کارت
    پرداخت قبوض
    خرید بسته‌های اینترنتی
    نیکوکاری
    سرویس‌های مبتنی بر حساب
     دریافت موجودی حساب
    دریافت گردش حساب
    ارسال صورتحساب به ایمیل
    مدیریت حساب‌های مبدأ و مقصد
    پرداخت قبوض شرکت‌های خدماتی
    انتقال وجه بین حساب‌های بانک تجارت
    انتقال وجه شناسه دار
    انتقال وجه پایا
    خرید شارژ
    خرید بسته‌های اینترنتی
    نیکوکاری
    مدیریت پیامک لحظه‌ای روی حساب
    غیرفعال کردن خدمات غیرحضوری روی حساب کارت و خدمات نوین
    مدیریت کارت‌های مبدأ و مقصد
     سرویس‌های مبتنی بر کارت
    موجودی تجارت کارتانتقال وجه کارت به کارت
    پرداخت قبوض شرکت‌های خدماتی
    خرید شارژ
    خرید بسته‌های اینترنتی
    نیکوکاری
    غیرفعال کردن کارت

 
https://akhbarbank.com/vdcdos09.yt09k6a22y.html
تازه ترین اخبار