۰
مدیرشعب منطقه آذربایجان شرقی گفت: بانک سپه برای توسعه و رشد تولید در استان آذربایجان شرقی ۱۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات تا پایان دی‌ماه سال جاری در اختیار صاحبان بنگاه‌های اقتصادی قرارداد که سهم بخش صنعت و معدن ۴۶ درصد بوده است.
به گزارش اخبار بانک، نادر سلیمانی تسهیلات پرداختی بانک سپه به بخش صنعت و معدن در استان را 8 هزار 260 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: حمایت از بخش‌های صنعت و معدن، بازرگانی و خدمات، کشاورزی و مسکن از برنامه‌های اولویت‌دار این بانک در استان است.
 
* اختصاص هزار میلیارد ریال منابع برای رونق تولید
وی تصریح کرد: بانک سپه برای حمایت از تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و اشتغال هزار میلیارد ریال از منابع خود را به بنگاه‌های تولیدی واجد شرایط استان آذربایجان شرقی در سال جاری اختصاص داده است.
سلیمانی به تلاش مطلوب بانک سپه در اعطای تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و افزود: 364 میلیارد ریال از میزان تسهیلات پرداختی این بانک برای توسعه 47 واحد تولیدی استان طی ده‌ماهه سال جاری پرداخت‌شده است.
 
* تأمین مالی بیش از 1000 بنگاه کوچک و متوسط استان توسط بانک سپه

به گفته مدیر شعب منطقه آذربایجان شرقی از ابتدای سال 96 تا پایان ده‌ماهه نخست امسال 118 فقره تسهیلات به مبلغ هزار و 450 میلیارد ریال از طریق سامانه بهین یاب سازمان صنعت، معدن استان به واحدهای کوچک و متوسط نیازمند حمایت مالی توسط بانک سپه در کارگروه تسهیل و رفع موانع استان تصویب و منجر به پرداخت‌شده است.
وی ضمن تأکید بر اولویت‌های بانک سپه در پشتیبانی از واحدهای فعال اقتصادی استان افزود: حمایت از طرح‌های مولد در بخش‌های اقتصادی استان سرلوحه فعالیت‌های کاری بانک سپه در استان آذربایجان شرقی قرارگرفته است.
 
* ازدواج 3600 زوج در استان با تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بانک سپه
مدیر شعب منطقه آذربایجان شرقی گفت: بانک سپه برای ازدواج جوانان 3 هزار و 600 فقره وام ازدواج بااعتبار 561 میلیارد ریال به واجدین شرایط در استان طی ده ماه اخیر پرداخت کرد.
 
* صدور 13 هزار کارت اعتباری در استان آذربایجان شرقی
سلیمانی ضمن تأکید بر ضرورت کمک بانک‌ها و افزایش قدرت خرید مردم تصریح کرد: از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه 2 هزار 600 فقره کارت اعتباری به ارزش 385 میلیارد ریال در شعب بانک سپه استان آذربایجان شرقی برای رفع نیاز ضروری خانوارها صادر شد.
وی یادآور شد: در سال 96 نیز تعداد 11 هزار فقره کارت اعتباری به سقف اعتبار هزار و 342 میلیارد در شعب بانک در استان آذربایجان شرقی پرداخت شد.
 
* مشارکت بانک سپه در اجرای طرح‌های بزرگ تولیدی و عمرانی استان
مدیر شعب منطقه آذربایجان شرقی با اشاره به حمایت همه‌جانبه بانک سپه از طرح‌های تولیدی و عمرانی، اظهار داشت: مشارکت بانک سپه در احداث آزادراه مراغه – هشترود یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های عمرانی استان است.
وی افزود: طرح‌های تولیدی بزرگی نظیر آذین سبک‌سازان میانه، دکستروز پارس، پاک سون نوین ارس، شیرین وطن، مهراصل و پارک بزرگ آبی هلیا نیز با مشارکت بانک سپه به بهره‌برداری رسیده است.
 
* کمک بانک سپه به اقشار آسیب‌پذیر
مدیر شعب منطقه آذربایجان شرقی به تأثیر امضای تفاهم‌نامه بین بانک سپه و کمیته امداد و بهزیستی در تسریع پرداخت تسهیلات اقشار آسیب‌پذیر استان اشاره کرد و افزود: بانک سپه برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی از ابتدای سال جاری تا پایان ده‌ماهه تعداد 418 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ 67 میلیارد ریال پرداخت کرد.
 
* توجه ویژه به مسئولیت‌های اجتماعی
سلیمانی گفت: بانک سپه در استان آذربایجان شرقی با احداث 6 مدرسه در روستاهای محروم و زلزله‌زده استان و همچنین با خرید یک دستگاه آمبولانس بجای هدایای تبلیغاتی سعی کرده است نقشی پررنگ در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی داشته باشد.
 
* منابع بانک سپه در استان از مرز 40 هزار میلیارد ریال گذشت
سلیمانی به اعتماد بالای مردم آذربایجان شرقی به نخستین بانک ایرانی اشاره کرد و افزود: منابع این بانک در استان از 30 هزار میلیارد ریال از ابتدای سال جاری به 40 هزار میلیارد ریال در پایان آذرماه سال جاری رسیده است.
وی یادآور شد: رشد منابع بانک سپه در استان زمینه اعطای تسهیلات برای اجرای سیاست‌های دولت و کمک به رونق اشتغال را فراهم می‌کند.
 
* توسعه خدمات الکترونیکی بانک سپه در استان
مدیر شعب منطقه آذربایجان شرقی اظهار داشت: بانک سپه برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم تعداد دستگاه‌های عابر بانک خود در استان را به 223 دستگاه رسانده و زمان توقف آن‌ها را 93 درصد کاهش داده است.
سلیمانی به اهمیت پایانه‌های فروشگاهی در سهم درصد منابع بانک سپه در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: تعداد پایانه‌های فروشگاهی این بانک در استان طی ده ماه سال جاری با 154 درصد رشد به 5 هزار و 600 دستگاه رسید.
https://akhbarbank.com/vdccm1qe.2bqes8laa2.html
تازه ترین اخبار