کارداشیان‌ها در سال ۲۰۱۹ سوار بر چه خودرو‌هایی می‌شوند؟

23 بهمن 1397 ساعت 9:44


اگر اخبار دنیای سلبریتی‌ها را دنبال می‌کنید حتماً به‌خوبی می‌دانید بیشتر از یک دهه پیش کسی حتی نام کارداشیان‌ها را نشنیده بود اما چند سالی می‌شود که روزی نیست نام کارداشیان‌ها در پایگاه‌‌های خبری سلبریتی‌ها تکرار نشود.

داستان افتادن نام کارداشیان‌ها به سرزبان‌ها با دوستی کیم کارداشیان و پاریس هلیتون شروع شد و پس از اینکه یک فیلم غیراخلاقی از کیم کارداشیان در فضای مجازی منتشر شد نام این سلبریتی‌ بر سر زبان‌ها افتاد و حضور کیم در سریال واقع‌نمای «پابه پا با خانواده کارداشیان» (keeping up with the kardashians) باعث شد تا پای سایر اعضای این خانواده نیز به دنیای سلبریتی‌ها باز شود و پس از کیم، کورتنی، جنر و بقیه خواهران کارداشیان نیز مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفتند.

این موارد باعث شد تا کیم کارداشیان که این روزها ۳۸ سال سن دارد به همراه خواهرانش نبض سریال‌های واقع‌نما را در دست بگیرند و به گزارش مجله فوربس در سال ۲۰۱۸ ثروت کیم کارداشیان ۳۵۰ میلیون دلار برآورد شده است. کاملاً مشخص است چنین ثروتی را هرچقدر هم که خرج کنید باز هم تمام نمی‌شود به همین دلیل کارداشیان‌ها همانند سایر سلبریتی‌های معروف،‌ قسمت زیادی از پول خود را خرج خرید خودروهای گران‌قیمت و لاکچری می‌کنند.

جالب است بدانید کورتنی که دختر کوچک خانواده‌ کارداشیان‌ها به‌حساب می‌آید بارها سوار بر مرسدس‌بنز کلاس اس دیده شده است، این سلبریتی در کنار این خودرو، چندین خودروی لاکچری دیگر نیز دارد. لامبورگینی اونتادور، استون مارتین DB9 و مرسدس‌بنز میباخ را نیز می‌توان از خودروهایی نام برد که کیم کارداشیان در گاراژ شخصی‌اش نگهداری می‌کند. جالب‌تر اینکه کیم و همسرش شاسی‌بلندی با نام پرامبران الماس قرمز (Prombron Red Diamond) دارند که گفته می‌شود چیزی حدود ۱.۵ میلیون دلار ارزش دارد.

خودروهای کارداشیان‌ها به همین‌جا ختم نمی‌شود و کلویی، کایلی و کندال نیز بهترین خودروهای دنیا را سوار می‌شوند و کلویی بارها سوار بر یک رنج روور بنفش دیده شده است، این رنج روور از یک پیشرانه V8 بهره می‌برد و ۵۱۸ اسب‌بخار نیرو دارد. کایلی نیز یک فراری لافراری چابک و سریع دارد که این خودرو از پیشرانه V12 بهره گرفته است و ۷۸۹ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند. در کنار این خواهرها راب کارداشیان نیز علاقه زیادی به خودرو دارد پورشه پاناروما را می‌توان یکی از خودروهای مورد علاقه راب دانست که بارها سوار بر این خودرو دیده شده است.

به این ترتیب می‌توان گفت کارداشیان‌ها سلیقه خوبی در انتخاب خودرو دارند، اما این خانواده ثروتمند سال به سال مدل‌های جدیدی از خودروهای تراز اول دنیا را سوار می‌شوند و از آنجایی که سال ۲۰۱۹ را شروع کرده‌ایم قصد داریم با هم در ادامه ببینیم کارداشیان‌ها در سال ۲۰۱۹ سوار چه خودروهایی را برای سواری و گشت و گذار انتخاب خواهند کرد.

۲۵. لامبورگینی گالاردو (کیم و کانیه وست)
کارداشیان‌ها در سال ۲۰۱۹ سوار بر چه خودروهایی می‌شوند
لامبورگینی یکی از برند‌های مورد علاقه کارداشیان‌ها است و به همین منظور کیم و کانیه وست، زوج سلبریتی هالیوودی یک دستگاه لامبورگینی گالاردو را به گاراژ شخصی‌شان اضافه کرده‌اند. این خودرو در کنار زیبایی خیره‌کننده، بسیار قدرتمند نیز هست و از یک پیشرانه V10 بهره می‌برد که ۵۴۲ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند.

چنین پیشرانه‌ای به راننده لامبورگینی گالاردو کمک می‌کند تا در عرض ۳.۶ ثانیه به سرعتی برابر با یک‌صد کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. این خودرو در مدت ۷.۸ ثانیه به سرعت معادل ۱۶۰ کیلومتر می‌رسد و پس از گذشت ۱۱.۶ ثانیه با سرعتی برابر ۲۰۰ کیلومتر به پیش می‌رود. به این ترتیب کاملاً به کیم و کانیه حق می‌دهیم که در سال ۲۰۱۹ لامبورگینی گالاردو را به عنوان یکی از خودروهای محبوب خود انتخاب کنند.

۲۴. رولزرویس گوست (کیم و کانیه وست)
کارداشیان‌ها در سال ۲۰۱۹ سوار بر چه خودروهایی می‌شوند
کسی را سراغ نداریم که عاشق رولزرویس نباشد و بیشتر سلبریتی‌ها دست‌کم یک دستگاه خودرو از این برند لاکچری در گاراژ‌ خود دارند، در همین زمینه باخبر شدیم کیم و کانیه وست نیز در سال ۲۰۱۵ یک لولزرویس گوست خریداری کرده‌‌اند. این رولزرویس از پیشرانه قدرتمند V12 بهره می‌برد و ۵۶۳ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند.
به لطف چنین پیشرانه‌ای رولزرویس گوست در عرض ۴.۸ ثانیه به سرعت یک‌صد کیلومتر در ساعت دست پیدا می‌‌کند و بیشترین سرعت این خودرو ۲۵۰ کیلومتر در ساعت است. این خودرو که به هشت دنده اتوماتیک مجهز است ممکن است به لحاظ مصرف در گروه خودروهای پرمصرف قرار داشته باشد اما بدون شک سلبریتی‌هایی مانند کیم و کانیه نگران خرج بنزین این خودرو نیستند و دوست دارند با سرعت هرچه تمام‌تر در خیابان‌ها جولان دهند.
۲۳. لامبورگینی اوانتادور (کایلی)
کارداشیان‌ها در سال ۲۰۱۹ سوار بر چه خودروهایی می‌شوند
کایلی جنر جوان‌ترین خواهر کارداشیان‌ها به‌حساب می‌آید و یکی از پول‌دارترین آنها نیز هست، به همین دلیل بهترین خودروهای دنیا را در گاراژ کایلی شاهد هستیم. در میان این خودروها یک دستگاه لامبورگینی اوانتادور نارنجی رنگ به چشم می‌خورد که پیشرانه‌ای از نوع DOHC V12 دارد و ۷۳۰ اسب‌بخار نیرو در اختیا راننده قرار می‌دهد. این لامبورگینی زیبا و باجذبه در عرض ۲.۸ ثانیه به سرعت یک‌صد کیلومتر در ساعت می‌رسد و پس از گذشت ۵.۹ ثانیه به میزان ۱۶۰ کیلومتر سرعت می‌گیرد.
این خودرو به جعبه‌گیربکس نیمه خودکار مجهز است و با هفت دنده شتاب می‌گیرد. چنین ویژگی‌هایی باعث شده تا لامبورگینی اوانتادور در فهرست خودروهای ۲۰۱۹ کایلی جنر راه پیدا کند.
۲۲. فراری لافراری (کایلی)
کارداشیان‌ها در سال ۲۰۱۹ سوار بر چه خودروهایی می‌شوند
اگر نگاهی به کلکسیون خودروهای کایلی جنر داشته باشید متوجه خواهید شد این دختر سلبریتی حسابی عاشق سرعت است و در نتیجه طبیعی به نظر می‌رسد دوجین خودروی فوق سریع در گاراژ کایلی جنر وجود داشته باشد. یکی از این خودروها که طرفداران زیادی هم دارد فراری لافراری است.
این خودرو از پیشرانه قدرتمند V12 بهره گرفته و ۷۸۹ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند، چنین پیشرانه‌ای به کایلی جنر اجازه می‌دهد تا سوار بر فراری لافراری در عرض ۲.۵ ثانیه به شتاب یک‌صد کیلومتر در ثانیه برسد و مرز سرعت ۱۶۰ کیلومتر را در عرض ۴.۸ ثانیه پشت‌سر بگذارد.
این فراری تیزپر و چابک از جعبه گیربکس هفت‌ دنده‌ای بهره می‌برد و بدون شک در سال ۲۰۱۹ عکس‌‌های زیادی از کایلی جنر سوار بر فراری لافراری در شبکه‌های اجتماعی شاهد خواهیم بود.
۲۱. استون مارتین DB11 (کورتنی)
کارداشیان‌ها در سال ۲۰۱۹ سوار بر چه خودروهایی می‌شوند
تجربه نشان داده است استون مارتین از آن برند‌های اصیلی است که هواداران خاص خود را دارد و سلبریتی‌ها نیز به این برند علاقه‌مند هستند. کورتنی نیز برای اینکه عشق‌اش را به استون مارتین ثابت کند یک دستگاه استون مارتین DB11 به کلکسیون شخصی‌ خودش اضافه کرده است.
این استون مارتین همانند سایر خودروهای کورتنی قدرت زیادی دارد و پیشرانه V12 را در این خودرو شاهد هستیم، این پیشرانه ۶۳۰ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند و در عرض ۳.۴ ثانیه خودرو را با سرعت یک‌صد کیلومتر در ساعت به پیش می‌راند.
استون مارتین DB11 پس از گذشت ۷.۶ ثانیه به سرعت یک‌صد و شصت کیلومتر در ساعت می‌رسد و با هشت دنده به‌صورت خودکار و دستی قابل کنترل است. چنین ویژگی‌هایی باعث شد تا به سلیقه کورتنی برای خرید این استون مارتین تبریک بگوییم و چشم انتظار عکس‌های بیشتری از کورتنی در سال ۲۰۱۹ سوار بر استون مارتین DB11 باشیم.
۲۰. استون مارتین DB9 (کیم و کانیه)
کارداشیان‌ها در سال ۲۰۱۹ سوار بر چه خودروهایی می‌شوند
کیم و کانیه برای اینکه عشق‌شان به استون مارتین را ثابت کنند و از کورتنی استون‌ مارتین‌سوار نیز عقب نمانند یک دستگاه استون مارتین DB9 را به گاراژ خودشان اضافه کرده‌اند. این خودرو همانگونه که از ظاهرش پیداست یکی از سریع‌ترین خودروهای استون مارتین است و به لطف پیشرانه V12 قدرتی معادل ۴۴۴ اسب‌بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می‌دهد.
استون مارتین DB9 در عرض ۴.۷ ثانیه به سرعتی معادل صدکیلومتر در ساعت می‌رسد و پس از گذشت ۱۰.۹ ثانیه حدود ۱۶۰ کیلومتر سرعت می‌گیرد. این خودرو از گیربکسی با شش دنده بهره گرفته است و این دنده‌ها به‌صورت خودکار عوض می‌شوند تا کیم و کانیه نگرانی برای تعویض دنده در حین جولان دادن با استون مارتین DB9 نداشته باشند.
۱۹. لامبورگینی اوانتادور (کیم و کانیه)
کارداشیان‌ها در سال ۲۰۱۹ سوار بر چه خودروهایی می‌شوند
چشم و هم چشمی در میان کارداشیان‌ها بیداد می‌کند و این سلبریتی‌های سرشناس به لطف پولی که از پارو بالا می‌رود دائم با یکدیگر در زمینه خرید خودروهای لوکس و مدرن رقابت دارند. در این زمینه می‌توان به لامبورگینی اوانتادور اشاره کرد که در بالا اشاره کردیم کایلی جنر عاشق این خودرو است، کیم و کانیه نیز برای اینکه از کایلی عقب نباشند یک دستگاه لامبورگینی اوانتادور قرمز رنگ بسیار زیبا را به کلکسیون خودروهای خود اضافه کرده‌اند.
این لامبورگینی زیبا و با جذبه پیشرانه‌ای با ظرفیت ۶.۵ و ۱۲ سیلندر دارد که ۷۳۰ اسب‌بخار نیرو در اختیار راننده قرار می‌دهد. به لطف این پیشرانه لامبورگینی اوانتادور در عرض ۲.۹ ثانیه به سرعتی برابر با یک‌صدکیلومتر در ثانیه می‌رد و در عرض یک چشم به‌هم زدن از نظرها دور می‌شود.
لامبورگینی کیم و کانیه از ۷ دنده اتوماتیک بهره می‌برد و این زوج سلبریتی را بدون شک در سال ۲۰۱۹ بارها سوار بر لامبورگینی اوانتادور در شبکه‌های اجتماعی مشاهده خواهیم کرد.
۱۸. مرسدس‌بنز اس‌.‌ال‌.‌آر مک‌لارن (کیم و کانیه)
کارداشیان‌ها در سال ۲۰۱۹ سوار بر چه خودروهایی می‌شوند
سلبریتی را سراغ نداریم که دست‌کم یک دستگاه مرسدس‌بنز نداشته باشد، از طرف دیگر مک‌لارن نیز یکی از بهترین برندهای دنیا است و سلبریتی‌ها علاقه زیادی به خودروهای پرسرعت مک‌لارن دارند. به همین دلیل کیم کارداشیان و کانیه وست یک دستگاه مرسدس‌بنز اس.‌ال‌.آر مک‌لارن خریداری کرده‌اند.
همان‌گونه که انتظار می‌رود این مرسدس‌بنز به لحاظ سرعت و قدرت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و پیشرانه این خودرو با ۶۱۷ اسب‌بخار نیرو در عرض ۳.۷ ثانیه مرسدس‌بنز اس.‌ال‌.آر مک‌لارن را به شتابی برابر با صد کیلومتر در ثانیه میرساند. این خودروی سریع و چابک پس از گذشت ۷.۸ ثانیه حدود ۱۶۰ کیلومتر سرعت می‌گیرد تا کیم و کانیه در سال ۲۰۱۹ خاطره‌های خوشی را از سواری با مرسدس‌بنز اس‌.‌ال‌.آر مک‌لارن تجربه کنند.
۱۷. خودروی پرامبران الماس قرمز (کیم و کانیه)
کارداشیان‌ها در سال ۲۰۱۹ سوار بر چه خودروهایی می‌شوند
سلبریتی‌ها علاقه زیادی به خاص بودن دارند و به همین دلیل گاهی اواقت بهترین مدل خودروهای روز دنیا نظر آنها را نمی‌گیرد و به دنبال گزینه‌های خاص‌تری هستند. در این زمینه می‌توان به شاسی‌بلند پرامبران الماس قرمز اشاره کرد که کیم و کانیه در اختیار دارند.
این خودروی عجیب و زیبا قابلیت‌های ویژه‌ای دارد و ظاهر آن نیز از خوش‌سلیقگی کیم و کانیه حکایت می‌کند. پرامبران الماس قرمز به یک پیشرانه V8 مجهز است و ۵۵۲ اسب‌بخار نیرو دارد. این خودرو به‌رغم جثه بزرگ و وزن زیادی که دارد باز هم یکی از چابک‌ترین شاسی‌بلند‌های دنیاست و در عرض ۴.۹ ثانیه حدود صدکیلومتر سرعت می‌گیرد و در بیشترین حالت به سرعت ۳۱۲ کیلومتر دست پیدا می‌کند.
محال ممکن است چنین خودرویی را در گاراژ خود داشته باشید و سوار آن نشوید، در نتیجه در سال ۲۰۱۹ نیز بدون شک کیم و کانیه را بارها سوار این خودرو خواهیم دید.
۱۶. مرسدس‌بنز میباخ (کیم و کانیه)
کارداشیان‌ها در سال ۲۰۱۹ سوار بر چه خودروهایی می‌شوند
اگر تا این قسمت از فهرست خودروهایی که کارداشیان‌ها در سال ۲۰۱۹ سوار می‌شوند را با ما همراه بوده باشید حتماً به این نتیجه رسیده‌اید که کارداشیان‌ها سلیقه خوبی در انتخاب خودرو دارند و به همین دلیل هم هست که کلکسیون خودروهای این سلبریتی‌ها چیزی کم و کسر ندارد.
کیم و کانیه نیز برای اینکه کلکسیون خودروهایشان پر و پیمان‌تر از سایر کارداشیان‌ها باشد یک دستگاه مرسد‌بنز میباخ را به این کلکسیون اضافه کرده‌اند. این مرسدس‌بنز میباخ از پیشرانه دوقلوی توربوشارژ با دوازده سیلندز از نوع V8 بهره می‌گیرد و به راحتی ۴۶۳ اسب‌بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می‌دهد.
در نتیجه کیم و کانیه سوار بر این خودرو از سرعت صفر در عرض ۴.۷ ثانیه به سرعت یک‌صد کیلومتر در ساعت می‌رسند و پس از گذشت تنها ۱۰.۹ ثانیه می‌توانند ۱۶۰ کیلومتر سرعت بگیرند. مرسدس‌بنز میباخ دارای ۹ دنده است و سیستم دنده‌کشی این خودرو به‌صورت خودکار و دستی انجام می‌شود.
۱۵. لندروور رنج روور (کلویی)
کارداشیان‌ها در سال ۲۰۱۹ سوار بر چه خودروهایی می‌شوند
تا این قسمت از فهرست خودروهای کارداشیان‌ها به کلویی اشاره زیادی نکردیم و شاید با خودتان فکر کردید داستان کلویی با سایر خواهرهایش فرق می‌کند، اما چنین خبری نیست و کلویی نیز ولخرجی‌های زیادی برای خرید خودرو انجام داده که در این زمینه می‌توان به خرید یک دستگاه لندرروور رنج روور اشاره کرد.
این خودروی شاسی‌بلند کلویی کارداشیان به پیشرانه‌ای با قدرت ۵‍۱۸ اسب‌بخار نیرو مجهز است و در عرض ۵.۱ ثانیه به سرعتی برابر با یک‌صد کیلومتر می‌رسد. این شاسی‌بلند زیبا پس از گذشت ۱۲.۱ ثانیه حدود ۱۶۰ کیلومتر سرعت می‌گیرد و با هشت دنده که به صورت خودکار و دستی تنظیم می‌شوند جاده‌ها را با نهایت سرعت پشت‌سر می‌گذارد.
۱۴. رولزرویس ریث (کلویی)
کارداشیان‌ها در سال ۲۰۱۹ سوار بر چه خودروهایی می‌شوند
کلویی با انتخاب لندروور رنج روور ثابت کرده است که سلیقه خوبی در خرید خودرو دارد اما این سلبریتی با خرید رولزرویس ریث نشان داد که واقعاً خودرو شناس است و حسابی دل در گرو خودروسازان اشرافی و لوکس دارد.
این رولزرویس ریس به پیشرانه دوقلوی توربوشارژ از نوع V12 مجهز است و۶۲۴ اسب‌بخار نیرو دارد. به لطف چنین نیرویی کلویی می‌تواند در عرض ۴.۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و پس از گذشت ۱۰ ثانیه، ۱۶۰ کیلومتر سرعت بگیرد.
رولزرویس ریث جعبه گیربکس ۸ دنده‌ای دارد که در حالت اتوماتیک کار می‌کند و بدون شک کلویی در سال ۲۰۱۹ لحظه‌های دلنشینی را با این خودروی لاچکری و اشرافی سپری خواهد کرد.
۱۳. رولزرویس فانتوم دراپ‌هد کوپه (کلویی)
کارداشیان‌ها در سال ۲۰۱۹ سوار بر چه خودروهایی می‌شوند
کلویی ممکن است مانند سایر کارداشیان‌ها مالک خودروهای زیادی نباشد اما بهترین خودروها را انتخاب کرده و مشخص است قدر این خودروها را به‌خوبی می‌داند. یکی دیگر از خودروهایی که در گاراژ کلویی کارداشیان چشم ما به جمال آن روشن شد، یک دستگاه رولزرویس فانتوم دراپ‌هد کوپه است.
این خودرو پیشرانه‌ای از نوع V12 دارد و ۴۵۳ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند. رولزرویس فانتوم دراپ‌هد کوپه یکی از پرشتاب‌ترین خودروهای برند رولزرویس است و در عرض ۵.۵ ثانیه به یک‌صد کیلومتر در ساعت می‌رسد. این خودرو پس از گذشت ۱۴.۲ ثانیه مرز سرعت ۱۶۰ کیلومتر را پشت‌سر می‌گذارد و به هشت دنده اتوماتیک مجهز است.
به این نکته نیز اشاره کنیم که با توجه به خودروهای کلویی کارداشیان و پول و دارایی این سلبریتی، هیچ بعید نیست در سال ۲۰۱۹ چند دستگاه خودروی شیک و جدید دیگر را نیز به کلکسیون خودروهایش اضافه کند.
۱۲. مرسد‌س‌بنز کلاس اس (کورتنی)
کارداشیان‌ها در سال ۲۰۱۹ سوار بر چه خودروهایی می‌شوند
کورتنی کارداشیان بیشترین سن و سال را در میان خواهرانش دارد و با این حساب ممکن است فکر کنید خیلی هم اهل خرید خودروهای لوکس و اشرافی نباشد اما چنین خبری نیست و کورتنی با خرید یک دستگاه مرسدس‌بنز کلاس اس، عشق خودش به خودروهای لوکس و لاکچری را به هوادارانش ثابت کرد.
این مرسدس‌بنز زیبا نه‌تنها ظاهری شیک و جذاب دارد بلکه به پیشرانه‌ای قدرتمند از نوع V6 مجهز است و ۳۶۲ اسب‌بخار نیرو دارد. در نتیجه کورتنی کارداشیان با یک نیش‌گاز به راحتی در عرض ۵.۳ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت دست پیدا می‌کند و این خودرو پس از گذشت ۱۳.۲ ثانیه به سرعتی برابر با ۱۶۰ کیلومتر می‌رسد. مرسدس‌بنز کلاس اس که کورتنی سوار آن می‌شود دارای ۹ دنده است که به صورت دستی و اتوماتیک کار می‌کنند.
۱۱. فراری ۴۵۸ ایتالیا (کورتنی)
کارداشیان‌ها در سال ۲۰۱۹ سوار بر چه خودروهایی می‌شوند
کورتنی کارداشیان برای اینکه عشق‌اش به سرعت و هیجان را به هوادارانش ثابت کند یک دستگاه خودروی فراری ۴۵۸ ایتالیا خریداری کرده است. این خودرو یکی از اصیل‌ترین خودروهای برند فراری است و به لحاظ سرعت نیز از دیگر همقطارانش کم نمی‌آورد.
به همین منظور در فراری ۴۵۸ ایتالیا با یک پیشرانه V8 سر و کار داریم که ۵۷۰ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند و این خودرو را از صفر کیلومتر در ساعت به ۱۰۰ کیلومتر در عرض ۳.۳ ثانیه می‌رساند. فراری ۴۵۸ ایتالیا پس از گذشت ۶.۷ ثانیه حدود صد و شصت‌ کیلومتر سرعت می‌گیرد و امیدواریم کورتنی پس از نشستن پشت فرمان این فراری پرسرعت وسوسه نشود و بیش از حد تند نرود، چرا که واقعاً کنترل چنین سرعت سرسام‌آوری حتی برای بهترین راننده‌ها نیز سخت و دشوار است.
فراری ۴۵۸ ایتالیا به هفت دنده دستی مجهز است و انتظار داریم در سال ۲۰۱۹ کورتنی را سوار بر این فراری در شبکه‌های اجتماعی بیشتر از گذشته ببینیم.
۱۰. فورد راپتور (اسکات دیسیک)
کارداشیان‌ها در سال ۲۰۱۹ سوار بر چه خودروهایی می‌شوند
اسکات دیسیک در سال ۲۰۰۶ وارد خانواده کارداشیان‌ها شد و پس از مدتی آشنایی با کورتنی کارداشیان ازدواج کرد. این ازدواج مانند بسیاری دیگر از ازدواج‌های سلبریتی‌ها ختم به خیر نشد و درنهایت اسکات از کورتنی جدا شد اما از این دعوا و مرافه‌ها که بگذریم اسکات دیسیک کلکسیون خودروهای بسیار جالبی دارد که در این زمینه می‌توان به فورد راپتور اشاره کرد.
این فورد راپتور که یکی از بزر‌گ‌ترین پیکاپ‌های فورد به‌حساب می‌آید از پیشرانه دوقلوی توربوشارژ از نوع V6 بهره می‌برد و ۴۵۰ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند. در نتیجه فورد راپتور یک پیکاپ‌ بسیار قدرتمند است که نیروی کشندگی قابل قبولی نیز دارد.
این خودرو به‌لحاظ سرعت نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در عرض ۵.۷ ثانیه به یک صدکیلومتر سرعت می‌رسد و پس از گذشت ۱۶.۹ ثانیه حدود ۱۶۰ کیلومتر سرعت می‌گیرد. فورد راپتور با جعبه‌گیربکس ۱۰ دنده‌ای به‌صورت اتومات و دستی راهی بازار شده است و بدون شک اسکات دیسیک در سال ۲۰۱۹ از این خودرو برای گشت و گذار و تفریح استفاده خواهد کرد.
۹. لامبورگینی مورچیه‌لاگو (اسکات دیسیک)
کارداشیان‌ها در سال ۲۰۱۹ سوار بر چه خودروهایی می‌شوند
سلبریتی‌های زیادی را سراغ داریم که سوار لامبورگینی می‌شوند اما کمتر سلبریتی را می‌شناسیم که لامبورگینی مورچیه‌لاگو سوار شود. این خودرو یکی از خاص‌ترین لامبورگینی‌هایی است که تاکنون ساخته شده و کسی را نمی‌شناسیم که عاشق‌اش نباشد.
لامبورگینی مورچیه‌لاگو ارزش این همه تعریف را دارد و یک پیشرانه V12 میزان ۶۳۲ اسب‌بخار نیرو در اختیار راننده این خودرو قرار می‌دهد. به لطف این پیشرانه لامبورگینی مورچیه‌لاگو در عرض تنها ۳.۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و پس از گذشت ۷.۳ ثانیه مرز سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت را پشت‌سر می‌گذارد. این خودرو با شش دنده دستی کنترل می‌شود و بدون شک اسکات دیسیک را در سال ۲۰۱۹ بیشتر با لامبورگینی موچیه‌لاگو در شبکه‌های اجتماعی خواهیم دید.
۸. آئودی آر ۸ (اسکات دیسیک)
کارداشیان‌ها در سال ۲۰۱۹ سوار بر چه خودروهایی می‌شوند
از قرار معلوم آئودی آر ۸ سلبریتی‌ها را طلسم کرده است چرا که در گاراژ بیشتر سلبریتی‌ها دست‌کم یک دستگاه آئودی آر ۸ به‌چشم می‌خورد. این قضیه را برای اسکات دیسیک نیز شاهد هستیم و این سلبریتی سرشناس یک آئودی آر ۸ نقره‌ای رنگ بسیار زیبا دارد و هر از گاهی سوار بر این خودرو در خیابان‌ها جولان می‌دهد.
آئودی آر ۸ از یک پیشرانه V10 بهره می‌گیرد و این پیشرانه ۵۴۰ اسب‌بخار نیرو در اختیار راننده قرار می‌دهد تا به لطف چنین قدرتی در عرض ۳.۵ ثانیه خودرو به شتابی برابر با صد کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. آئودی آر ۸ پس از گذشت ۷.۶ ثانیه حدود ۱۶۰ کیلومتر شتاب می‌گیرد و با هفت دنده اتومات و دستی راهی بازار شده است.
۷. بنتلی مولسان (اسکات دیسیک)
کارداشیان‌ها در سال ۲۰۱۹ سوار بر چه خودروهایی می‌شوند
اسکات دیسیک برای اینکه از سایر کارداشیان‌های بنتلی‌سوار عقب نماند یک دستگاه بنتلی مولسان را به گاراژ شخصی‌اش اضافه کرده است. این بنتلی مولسان به موتور دوقلوی توربوشارژ از نوع V8 مجهز است و ۵۳۰ اسب‌بخار نیرو دارد.
بنتلی مولسان در میان خودروهای بنتلی به‌عنوان یکی از پرسرعت‌ترین آنها شناخته می‌شود و در عرض تنها ۴.۹ ثانیه به شتابی برابر با صد کیلومتر دست پیدا می‌کند. این خودرو پس از گذشت ۱۲.۱ ثانیه حدود ۱۶۰ کیلومتر شتاب می‌گیرد و جعبه‌گیربکس آن از هشت دنده که در حالت دستی و اتوماتیک کار می‌کند بهره گرفته است.
با توجه به سلیقه‌ای که از اسکات دیسیک در انتخاب خودرو سراغ داریم بعید به نظر می‌رسد اجازه دهد این بنتلی شیک و اشرافی در گاراژ شخصی‌اش خاک بخورد و بدون شک در سال ۲۰۱۹ عکس‌های زیادی از اسکات دیسیک سوار بر بنتلی مولسان در شبکه‌های مجازی دست به دست خواهد شد.
۶. بوگاتی ویرون (اسکات دیسیک)
کارداشیان‌ها در سال ۲۰۱۹ سوار بر چه خودروهایی می‌شوند
کسی را سراغ نداریم که پولش از پارو بالا برود و یک دستگاه بوگاتی ویرون نداشته باشد، در‌واقع این خودروها برای سلبریتی‌ها و چهره‌های سرشناس ساخته می‌شوند و اسکات دیسیک نیز که سلیقه خوبی در انتخاب خودرو دارد یک دستگاه بوگاتی ویرون را به کلکسیون خودش اضافه کرده است.
بوگاتی ویرون اسکات دیسیک از پیشرانه استثنایی W16 بهره می‌برند، جالب است بدانید این پیشرانه حدود ۱۲۰۰ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند و با چنین نیرویی بوگاتی ویرون را در عرض ۲.۴ ثانیه به سرعت یک صد کیلومتر در ساعت می‌رساند. این خودرو پس از گذشت ۵ ثانیه حدود ۱۶۰ کیلومتر شتاب می‌گیرد و چنین ویژگی‌هایی بوگاتی ویرون را به گل سرسبد خودروهای کلکسیون اسکات دیسیک تبدیل کرده است.
۵. فراری ۴۸۸ اسپایدر (کایلی)
کارداشیان‌ها در سال ۲۰۱۹ سوار بر چه خودروهایی می‌شوند
فراری ۴۸۸ اسپایدر یکی دیگر از خودروهای جذابی است که دل کایلی جنر را برده و این سلبریتی جوان و پول‌دار یک دستگاه از این خودروی فوق‌سریع را به گاراژ خودروهایش اضافه کرده است. فراری اسپایدر ۴۸۸ که کایلی سوار آن می‌شود از یک موتور V8 بهره می‌گیرد و ۶۶۱ اسب‌بخار نیرو دارد، این خودروی سریع‌السیر در عرض تنها ۳.۱ ثانیه به یک صد کیلومتر در ساعت دست پیدا می‌کند و پس از گذشت ۶.۲ ثانیه به سرعتی معادل ۱۶۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.
فراری ۴۸۸ از آن خودروهایی است که هرگز قدیمی نمی‌شود و از مد نمی‌افتد، در نتیجه بدون شک در سال ۲۰۱۹ این سلبریتی را سوار بر فراری‌اش خواهیم دید.
۴. مرسدس بنز جی واگن ۴*۴ اسکوارد (کایلی)
کارداشیان‌ها در سال ۲۰۱۹ سوار بر چه خودروهایی می‌شوند
گاهی اوقات سلبریتی‌ها را سوار بر خودروهای عجیب و غیرمنتظره‌ای می‌بینیم، یکی از این خودروها را می‌توان مرسدس بنز جی واگن ۴*۴ اسکوارد (MERCEDES G-WAGON 4X4 SQUARED (KYLIE))، دانست. این خودرو ویژگی‌های بسیار خوبی دارد که در این بین می‌توان به پیشرانه V8 آنکه ۴۱۶ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند اشاره کرد، این پیشرانه در عرض ۶.۱ ثانیه خودرو را به سرعت صد کیلومتر در ساعت می‌رساند و پس از گذشت ۱۷.۹ ثانیه این مرسدس‌بنز سرعتی بیشتر از ۱۶۰ کیلومتر پیدا می‌کند.
چنین ویژگی‌هایی بدون شک برای یک راننده‌ حرفه‌ای که قصد راندن این مرسدس‌بنز در جاده‌های بیرون از شهر ردا دارد ویژگی‌های خوبی به‌حساب می‌آیند اما مشخص نیست کایلی جنر از خرید این مرسدس‌بنز چه انتظاری دارد.
به این ترتیب می‌توان گفت شاید خاص‌ بودن این مرسدس‌بنز باعث شده تا کایلی چنین خریدی انجام دهد و اگر این مورد صحت داشته باشد بدون شک در سال ۲۰۱۹ نیز کایلی جنر که علاقه‌ زیادی به‌ خاص بودن دارد را بیشتر سوار بر این مرسدس‌بنز خواهیم دید.
۳. بنتلی کنتیننتال جی‌.‌تی‌.سی (کریس)
کارداشیان‌ها در سال ۲۰۱۹ سوار بر چه خودروهایی می‌شوند
بسیاری از طرفداران خانواده کارداشیان‌ها، کریس جنر را مغز متفکر این خانواده می‌دانند، او که از رابرت کارداشیان چهار فرزند به دنیا آورده و از بروس جنر نیز کندال و کایلی را در شناسنامه‌اش دارد تمامی این فرزندان را به موفقیت‌های چشمگیری رسانده است.
در نتیجه کاملاً طبیعی است کریس جنر نیز همانند فرزندانش سوار بر خودروهای اعیانی و گران‌قیمت شود. در همین راستا یک دستگاه بنتلی کنتیننتال جی‌.‌تی‌.سی را در گاراژ کریس جنر شاهد هستیم. این خودرو از پیشرانه W12 بهره می‌برد و ۵۵۱ اسب‌بخار نیرو دارد.
بنتلی کنتیننتال جی‌تی‌.سی در عرض ۴.۷ ثانیه به سرعتی حدود صد کیلومتر در ساعت می‌رسد و پس از گذشت ۱۱.۶ ثانیه مرز سرعت ۱۶۰ کیلومتر را پشت‌سر می‌گذارد. این خودرو ۶ دنده اتومات و دستی دارد و بدون شک در سال ۲۰۱۹ از کریس جنر و بنتلی کنتیننتال‌اش بیشتر خواهیم شنید.
۲. شورولت کامارو اس‌.‌اس مدل سال ۱۹۶۹ (کندال)
کارداشیان‌ها در سال ۲۰۱۹ سوار بر چه خودروهایی می‌شوند
اگر از قدیمی‌های دنیای خودرو باشید حتماً به خوبی می‌دانید سواری با خودروهای قدیمی حال و هوایی دارد که این حال و هوا را با سواری با هیچ خودروی مدرن و امروزی نمی‌توان مقایسه کرد. کندال جنر نیز با انتخاب شورولت کامارو اس.‌اس سال ۱۹۶۹ به هواداران خود ثابت کرد که قدر خودروهای قدیمی را می‌داند و از آنجایی که در گذشته کندال در دفعات مختلف سوار بر این شورولت مشاهده شده است بدون شک در سال ۲۰۱۹ نیز این سلبریتی را سوار بر این کاماروی کلاسیک خواهیم دید.
شورولت کامارو اس‌.‌اس پیشرانه‌ای از نوع V8 دارد و ۳۸۰ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند، این کاماروی کلاسیک و جذاب از سرعت صفر تا صد کیلومتر را در عرض ۶.۵ ثانیه طی می‌کند و پس از گذشت ۱۷.۳ ثانیه به سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.
۱. پورشه پاناروما (راب کارداشیان)
کارداشیان‌ها در سال ۲۰۱۹ سوار بر چه خودروهایی می‌شوند
خواهران کارداشیان تنها یک برادر دارند و کاملاً مشخص است این برادر پول‌دار و ثروتمند بهترین خودروها را سوار شود، به همین منظور راب کارداشیان یک دستگاه پورشه پاناروما زیبا و شیک را به کلکسیون خود اضافه کرده است و انتظار داریم از راب کارداشیان و این پورشه پاناروما در سال ۲۰۱۹ بیشتر بشنویم.
پورشه پاناروما خودروی بسیار محبوبی است و اگر اهل خودرو باشید به‌خوبی می‌دانید یک پیشرانه V6 در این خودرو قرار گرفته و ۳۳۰ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند. پورشه پاناروما همانند دیگر خودروهای پورشه‌ای که می‌شناسیم شتاب بسیار خوبی دارد و در عرض ۴.۷ ثانیه از صفر به مقدار صدکیلومتر در ساعت شتاب می‌گیرد، این خودرو پس از گذشت ۱۱.۶ ثانیه مرز سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت را پشت‌سر می‌گذارد و از آن خودروهایی است که برازنده راب کارداشیان به‌نظر می‌رسد.
در این قسمت به انتهای فهرست خودروهایی رسیدیم که انتظار داریم در سال ۲۰۱۹ کارداشیان‌ها را سوار بر آنها ببینیم، در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از علاقه‌مندان دوآتشه خودرو هستید و اخبار مربوط به کارداشیان‌ها را نیز دنبال می‌کنید. در قسمت نظرات برای ما از خودروهایی که انتظار دارید در سال ۲۰۱۹ کارداشیان‌ها سوار آنها شوند بگویید و مشخصات این خودروها را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
منبع: hotcars


کد مطلب: 66308

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/66308/کارداشیان-ها-سال-۲۰۱۹-سوار-خودرو-هایی-می-شوند

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com