۰
شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۷

پنجمین عرضه اولیه سال ۹۷ بورس در راه است

شنبه هفته آینده (۲۷ بهمن) پنج درصد از سهام فروشگاه افق کورش در بورس تهران عرضه اولیه می‌شود که در این صورت این پنجمین شرکتی خواهد بود که طی سال ۹۷ مقداری از سهامش را در بورس تهران عرضه اولیه کرده است.
پنجمین عرضه اولیه سال ۹۷ بورس در راه است
به گزارش اخبار بانك، در تازه‌ترین اطلاعیه‌های شرکت بورس اعلام شده شنبه هفته آینده تعداد ۵۰ میلیون سهام، معادل ۵ درصد از سهام فروشگاه افق کورش به عنوان پانصد و بیست و ششمین شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس در نماد «افق» به شیوه ثبت سفارش عرضه خواهد شد.

کف قیمت این سهم ۱,۶۰۰ تومان و سقف قیمت آن ۱,۶۹۵ تومان ارزش‌گذاری شده است. حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی ۲۰۰ سهم و سقف تعهد خرید برای متعهد خرید پنجاه درصد از کل سهم قابل عرضه است.

با توجه به شیوه عرضه ثبت سفارش، ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی و محدوده قیمتی تعیین شده امکان پذیر است.

در صورتی که این سهم در بورس تهران عرضه اولیه شود این پنجمین عرضه اولیه بورسی در سال ۱۳۹۷ خواهد بود. قبل از این بخشی از سهام شرکتهای پرداخت الکترونیک سامان کیش، پتروشیمی پارس، کشت و صنعت و دامپروری پارس و تأمین سرمایه لوتوس پارسیان در سال جاری در بورس تهران عرضه اولیه شدند.

با توجه به اطلاعیه‌های داده شده احتمال دارد تا پایان سال علاوه بر ۵ درصد فروشگاه زنجیره‌ای افق کورش، ۱۰ درصد از تأمین سرمایه نوین هم در بورس تهران عرضه اولیه شود.
https://akhbarbank.com/vdcg3x93.ak93u4prra.html
تازه ترین اخبار