۰
۱
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۸

خداحافظی چهارراه جهان کودک با بیمه " توسعه "

اهالی ساکن بیمه توسعه در حال تخلیه ساختمان جهان کودک هستند.
خداحافظی چهارراه جهان کودک با بیمه " توسعه "
به گزارش اخبار بانک، در حالی که مدتها از زمان خرید ساختمان جهان کودک از سوی بیمه اتکائی امین می گذرد و تخلیه این ساختمان با تاخیر روبرو بوده اما برخی منابع خبری می گویند این ساختمان در حال تخلیه است.

سال گذشته بود که سید مصطفی کیائی مدیر عامل بیمه اتکائی امین در گفتگو با رسانه ها اعلام کرد که ساختمان بیمه توسعه توسط شرکت متبوعش از طریق مزایده خریداری شده اما تخلیه ساختمان مذکور با تعلل روبرو شده و این ساختمان گویا از سوی بیمه توسعه به مدت پنج سال اجاره داده شده که این اصل منافی اصل حد اعلای حسن نیت است.

در ان زمان مدیر عامل بیمه اتکائی امین در گفتگو با رسانه ها اذعان داشت که به دلیل تخلف بیمه توسعه ازیک سو و تعلل در تخلیه ساختمان پرونده به مراجع قضائی ارجاع شد .

اخیرا نیز سید مصطفی کیائی در یک نشست خبری  اذعان داشته شش دانگ این ساختمان به نام بیمه اتکایی امین است که پنجاه درصد پول ساختمان در ابتدا پرداخت و 50 درصد مابقی نیز طبق قرارداد باید در زمان تخلیه پرداخت  شود.

بر این اساس این طور که مشخص است بسته شدن این پرونده  به همراهی بیمه ایران نیز نیاز دارد تا نهایتا پولی که متعلق به بیت المال است به بیمه ایران بازگردد زیرا در واقع  این ساختمان از بیمه ایران خریداری شده است.

کش و قوس های تخلیه ساختمان بیمه توسعه واقع در چهارراه جهان کودک انطور که منابع خبری می گویند نهایتا به تخلیه ساختمان انجامیده اگر چه کار تخلیه نیز انطور که شنیده می شود با تعلل در حال انجام است.

انطور که کیائی می گوید یکی از اهداف بیمه اتکائی امین در خرید این ساختمان ضمن کمک به بیمه ایران ، ان بوده که به تدریج این ساختمان به قطب بیمه گری در ایران شامل بروکرها و شرکتهای بیمه واحدهای اموزشی تبدیل شود.
 
https://akhbarbank.com/vdcivzaq.t1aqv2bcct.html
مشاهده نظر مخاطبان
رضایی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
الان بیمه توسعه فعالیت داره یانه؟
تکلیف سهامدارانش چی میشه؟
انحلالش کنن پول سهامدارانش را بدهند
تازه ترین اخبار