۰
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۱

شرکت های برتر بیمه‌ای معرفی شدند

نتایج بیست و یکمین سال رتبه‌بندی شرکت‌های ایرانی نشان می‌دهد، در شاخص «فروش و درآمد» سال۹۶ به ترتیب ۱۰ شرکت بیمه آسیا، دانا، البرز، پارسیان، پاسارگاد، کوثر، معلم، کارآفرین، ملت و «ما» بهترین‌های گروه بیمه‌ای را تشکیل می‌دهند.
 به گزارش اخباربانک، بیمه تجارت‌نو نیز براساس شاخص «بهره‌وری کل عوامل» و «بازده فروش» در گروه بیمه‌ای، رتبه اول را کسب کرد. با توجه به عمومیت فهرست شرکت‌های برتر ایران و وجود انواع شرکت‌های تولیدی، خدماتی، بیمه‌ای، سرمایه‌گذاری و بانک‌های شرکت‌کننده در این رتبه‌بندی، برای همگن کردن رقم فروش این شرکت‌ها، مجموع درآمدهای عملیاتی شرکت لحاظ شده است.
 
بنابر اعلام مرکز رتبه‌بندی شرکت‌های برتر سازمان مدیریت صنعتی در گروه‌های صنعتی براساس فاکتور «فروش و درآمد» در سال۹۶ در میان بانکی‌ها، «بانک آینده» به‌دلیل تغییر در رتبه فروش به‌عنوان بانک پیشرو و در میان شرکت‌های بیمه، شرکت «بیمه آسیا» رتبه اول گروه بیمه‌ای را گرفت. شرکت بیمه دانا نیز با ۲۸۰۴۶ میلیارد ریال فروش در سال مالی ۱۳۹۶ با ۸ پله صعود با کسب رتبه ۴۳، رتبه دوم گروه‌ بیمه‌ای را کسب کرد. 
 
 شرکت بیمه البرز نیز با فروش ۲۵ هزار و ۳۶۷ میلیارد ریالی، پرشی هفت پله‌ای داشت و رتبه خود را از ۵۶ به ۴۹ رساند و در گروه بیمه‌ای، رتبه سوم را کسب کرد. بیمه پارسیان به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت بیمه صددرصد خصوصی کشور با ۶ رتبه صعود در بین شرکت‌های برتر کشور رتبه ۵۶ و در گروه بیمه، رتبه چهارم را از آن خود کرد. 
 
شرکت بیمه پاسارگاد در رتبه ۶۱ گروه صنعتی و رتبه پنجم گروه بیمه‌ای قرار گرفت و شرکت بیمه‌ کوثر با ۱۴ پله ارتقا نسبت‌ به سال گذشته و کسب رتبه ۷۷، برای دومین سال متوالی در بین ۱۰۰ شرکت برتر کشور قرار گرفت و رتبه ششم گروه بیمه را کسب کرد. 
 
 رتبه ۷۹ یکصد شرکت برتر کشور به بیمه معلم اختصاص دارد که با ۱۹ پله صعود نسبت به سال قبل حاصل شده و این شرکت بیمه‌ای را در رتبه هفتم گروه بیمه‌ای‌ها قرار داده است. رتبه هشتم بیمه‌ای‌ها به بیمه کارآفرین اختصاص می‌یابد، جایگاه بیمه کارآفرین در میان یکصد شرکت برتر رتبه ۹۵ است.  شرکت‌های بیمه ملت و بیمه «ما» نیز به لحاظ شاخص فروش در گروه بیمه‌ای‌ها در رتبه نهم و دهم قرار گرفتند.
https://akhbarbank.com/vdca06ni.49ni615kk4.html
تازه ترین اخبار