۰
چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۵
معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین مطرح کرد:

لزوم حضور گروه‌های غیر بانکی‌ مرتبط در همایش بانکداری الکترونیک

معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، در هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت گفت: برگزاری این همایش ها زمان مناسبی برای ارائه خدمات نوین بانک‌ها و شرکت های پرداخت است.
به گزارش اخبار بانک، فرهاد اینالوئی در حاشیه هشتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت گفت: این مهمترین همایشی است که صنعت بانک و صنعت پرداخت در آن حضور دارند و می توانند دستاوردهای خود را در این همایش ارائه دهند.

اینالوئی گفت: بارویکردی که همایش بانکداری الکترونیک در دو، سه سال اخیر داشته است؛ باعث شده نظام بانکی با تکنولوژی‌های جدید و نو آورانه‌ای همچون توجه به فین تک ها، استارت آپ‌ها و بلاک چین آشنا شود.

وی افزود: اگر امکان حضور افراد و گروههای غیر بانکی، ولی مرتبط با این همایش‌ها، از قبیل دانشجویان و صاحب نظران بانکی در زمینه‌های بیمه، فاینانس نیز فراهم شود این همایش ها موثرتر خواهند بود، و بازدید کنندگان بیشتر در زمینه‌های کاری مرتبط خواهیم داشت.

وی در ادامه در خصوص دستاوردهای همایش‌های سالهای قبل گفت: در این همایش‌ها موارد علمی و مهمی مطرح می‌شود که می‌توان در طول سال با پیگیری آن موارد به دستاوردهای خوبی دست یافت .

اینالوئی در ادامه افزود : بسیاری از پلت فرم ها، کارگاهها و مقالاتی که در این همایش‌ها ارائه می شود می تواند منابع تحقیقاتی بسیاری از علاقمندان را فراهم کند.
 
https://akhbarbank.com/vdcftxdv.w6dv1agiiw.html
تازه ترین اخبار