۰
۵
حسابهای کارمندان برخی از بانک ها همچنان به صورت روزشمار و با نرخ بالا محاسبه سود می شود.
حسابهای پرسنل تعدادی از بانک ها روزشمار با نرخ بالا است!
به گزارش خبرنگار اخبار بانک، اعطای امتیازات ویژه به کارمندان بانک‌ها و موسسات اعتباری از دیرباز به صورت یک سنت وجود داشته است.

این امتیازات در قالب اعطای تسهیلات ارزان قیمت و یا قرض الحسنه، پرداخت وام مسکن، خودرو و غیره بوده است.

در چند سال اخیر نیز که نرخ سود سپرده ها افزایش قابل ملاحظه ای پیدا کرده است خبرهای جسته و گریخته ای در شبکه بانکی از اعطای امتیاز ویژه برای کارمندان بانک در زمینه نرخ سود بالاتر شنیده می‌شد.

در تازه‌ترین این امتیازات مسئولان رده بالای چند بانک تصمیم گرفته اند که موضوع ماه شمار شدن سود سپرده ها را تنها برای مشتریان اجرا کنند.

به عبارت دیگر کارمندان این بانک ها همچنان از مزیت روز شمار بودن سود سپرده های خود بهره مند می شوند.گفتنی است سود این سپرده ها نیز بالاتر از میانگین تعریف شده بانک مرکزی است.

اگرچه اعطای امتیازات تسهیلات به کارمندان بانک امری قانونی و عرفی است، اما پرداخت سود سپرده بر مبنای روز شمار به جای ماه شمار غیر قانونی بوده و تخلف محسوب می شود.
 
https://akhbarbank.com/vdcfjxdv.w6dvxagiiw.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
کلا کارمندان بانکها تافته جدا بافته اند.
Iran, Islamic Republic of
اوه یس
Iran, Islamic Republic of
البته تو این مملکت از این تافته های جدا بافته زیادند که کارمندای بانک اصلا جایی به حساب نمی آیند .یه نگاه به دور برتون بندازین
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز مطمئن باش ارتشی ها و سایر ارکان های که زمین و خانه میدن در برابر بانکی هایی که فقط اسمشون بد در رفته تافته ای جدا بافته ترن!!!!
سامان
Iran, Islamic Republic of
همچین چیزی نیست بنده کارمند بانک دولتی هستم سود حساب ما 15درصد روزشمار بوده که به ماه شمار تبدیل شده همیشه چشم مردم دنبال همین چیزای کارمندای بانکه
تازه ترین اخبار