۰
۳
اکثر مشتریان و سپرده گذاران از جزئیات ماه شمار شدن سود سپرده های بانکی اطلاعاتی ندارند.
کم اطلاعی مشتریان از جزئیات ماه شمار شدن سود بانکی
رئیس شعبه یکی از بانک های خصوصی در گفتگو با خبرنگار اخبار بانک گفت: در طی دو روز گذشته مراجعات بسیاری در شعب بانک‌ها صورت گرفته و در باره ماه شمار شدن سود سپرده ها پرسش هایی دارند.

وی تأکید می‌کند که هنوز بسیاری از مشتریان و سپرده‌گذاران حساب های کوتاه مدت از جزئیات این ماه شمار شدن سود سپرده های بانکی اطلاع چندانی ندارند.

وی ادامه می‌دهد: بسیاری از وقت کارمندان شعبه در دو روز اخیر صرف پاسخ دادن به مشتریان در خصوص تغییر رمشتریان در خصوص تغییر روش پرداخت سود در شبکه بانکی گذشته است.

این رئیس شعبه ادامه می دهد: تغییر روش سود سپرده های بانکی برای بسیاری از مشتریان غیر قابل فهم بوده و این موضوع فشار بسیاری را به کارمندان بانک تحمیل می‌کند.

وی افزود: بخشنامه بانک مرکزی خالی از اشکال نبوده و با توجه به ورود به بهمن ماه و عدم پرداخت سود در فرمول جدید واریزی های کمی به حسابهای مشتریان صورت می گیرد.
https://akhbarbank.com/vdcb59b0.rhbsgpiuur.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
کیسه ته ندار را دارند سرش را چهار قفله می بندند !!!!! یکی نیست بگه اونها چنگ انداختن به ریشه حالا شما دارید روز شمار را سودش را می زنید ؟؟؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
مشخصا کاملا معلوم کارشناسی این موضوع را در بانک مرکزی تعیین نکرده ،کاملا معلوم دستوری از مقام غیر کارشناس بیان شده .مثلا شخصی ابتدای ماه بیاد به پولش اضافه کنه حتی 10درصد هم بهش سود نمیده ،بنظر شما با این تورم افسار گسیخته این درست.
جواد
Iran, Islamic Republic of
باز هم کار غیر کارشناسی در بانک مرکزی
تازه ترین اخبار