۰
۱
دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۷

خط فقر در تهران؛ ۴.۵ میلیون تومان

عضو هیئت رئیسه مجلس و کمیسیون تلفیق با اشاره به تورم ۳۶ درصدی سال آینده گفت: برای یک خانوار ۴ نفره، خط فقر چیزی در حدود ۲ میلیون و ۲۵۵ هزار تومان است و البته این رقم در تهران متفاوت خواهد بود و چیزی در حدود ۴ میلیون و ۵۹۲ هزار تومان است.
خبرگزاری تسنیم:  احمد امیرآبادی فراهانی در برنامه متن و حاشیه با اشاره به استخراج برخی آمار و ارقام از بودجه 98 اظهار کرد: بر اساس بودجه 98، در سال آینده شاهد تورم نقطه به نقطه در حدود 50 درصدی و تورم سالیانه 36 درصدی خواهیم بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس درخصوص خط فقر در سال آینده نیز گفت: برای یک خانوار 4 نفره، خط فقر چیزی در حدود 2 میلیون و 255 هزار تومان است و البته این رقم در تهران متفاوت خواهد بود و چیزی در حدود 4 میلیون و 592 هزار تومان است.

وی در پاسخ به این سوال که چه تعداد از مردم تهران و سایر نقاط کشور چنین درآمدی دارند گفت: خیلی از مردم، کمتر از این رقم درآمد دارند و این بر اساس آمار و ارقام استخراج شده از بودجه 98 است.

امیرآبادی عضو کمیسیون تلفیق مجلس نیز همچنین با اشاره به در پیشِ‌رو بودن برخی بحران‌های اقتصادی و مالی در سال آینده گفت: در سال آینده بحران ارزی، بحران بانکی و بحران مالی دولت را خواهیم داشت که در مجلس باید فکری برای آن کنیم.
https://akhbarbank.com/vdcb0wb0.rhbszpiuur.html
مشاهده نظر مخاطبان
محمد
Netherlands
اخه یک کارکر ساده از کجا این مقدار پول میاورد . جواب این ملت کی میخواهد بدهد . ای خدا 😡😡😡
تازه ترین اخبار