۰
بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای رسالت‌های اجتماعی خود، همچون سال گذشته، هزینه‌ی چاپ سررسید و تهیه هدایای تبلیغاتی را به بازسازی مناطق زلزله‌زده کشور و کمک به مناطق محروم اختصاص می‌دهد.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک‌ ضمن اعلام این خبر گفت: بانک‌پاسارگاد با توجه به رویکرد خود نسبت به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و با توجه به اهمیت بازسازی مناطق زلزله‌زده و همچنین لزوم کمک به مناطق محروم و آسیب‌دیده‌ی کشور، همچون سال گذشته هزینه چاپ سررسید و تهیه اقلام و هدایای تبلیغاتی را به این امر اختصاص می‌دهد و با این اقدام ارزشمند، گامی مؤثر در راستای کمک به هم‌میهنان آسیب‌دیده و آبادانی کشور برخواهد داشت.

رفیعی تصریح کرد: علاوه بر این بانک‌‌پاسارگاد به‌عنوان یک بانک سبز معتقد است حفاظت و پاسداری از محیط‌زیست و منابع طبیعی از رسالت‌های این بانک است و با اجتناب از چاپ سررسید می‌تواند نقش قابل‌توجهی در جلوگیری از قطع درختان و تخریب محیط‌زیست داشته‌‌باشد. اقدامات این بانک در ارایه خدمات بانکداری ‌الکترونیک و تلاش برای نهادینه‌سازی فرهنگ بهره‌مندی از این خدمات نیز در جهت حفاظت از محیط‌زیست، کاهش آلودگی هوا، کاهش رفت ‌و آمدهای غیرضروری و جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی مشتریان صورت می‌گیرد.

مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد در ادامه ضمن اشاره به سایر اقدامات این بانک در راستای کمک به مناطق زلز‌له‌زده و همچنین مناطق محروم کشور تأکید کرد: پیش از این نیز بانک و گروه مالی پاسارگاد با بهره‌مندی از امکانات خود و همچنین کمک‌های مردمی اقدامات مثبتی در مناطق آسیب‌دیده انجام داده‌اند. استقرار و تجهیز مرکز درمانی صحرایی مجهز به20 تخت بستری و ارائه خدمات 24 ساعته شامل ویزیت، آزمایشگاه، سونوگرافی و توزیع دارو به صورت رایگان در منطقه ازگله کرمانشاه، تهیه و توزیع تعداد 10 هزار تخته پتو در مناطق مختلف زلزله‌زده، خرید 600 چادر اسکان موقت و توزیع آن در سطح روستاهای زلزله‌زده، تهیه و تحویل 22 چادر امدادی در ابعاد بزرگ، تهیه و تحویل 64 چادر اسکان، اعزام 6 تیم‌ روانشناسی خبره به منظور ارائه خدمات مشاوره به بازماندگان، به‌ویژه کودکان مناطق زلزله‌زده، ارائه خدمات ویزیت سیار به همراه توزیع دارو و اقلام بهداشتی، ارسال میزان قابل‌توجهی نایلون به منظور پوشاندن و حفاظت از چادرها در برابر بارش برف و باران، خرید و استقرار 4 عدد کانکس سرویس بهداشتی سیار، اهدای 2 دستگاه آمبولانس و 10 دستگاه دیالیز به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و ... از جمله اقدامات بانک‌پاسارگاد است.

رفیعی در پایان به سایر اقدامات بانک‌پاسارگاد از جمله ساخت مدارس، کتابخانه، بیمارستان و مراکز بهداشت در سایر مناطق و استان‌های محروم کشور اشاره کرد.
 
https://akhbarbank.com/vdcdnj09.yt0k96a22y.html
تازه ترین اخبار