۰
دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۲

​بانک صادرات ایران استخدام می‌کند

بانک صادرات ایران به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در برخی استان‌های کشور از میان داوطلبان مرد و زن از طریق آزمون استخدام می‌کند.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، استخدام این بانک از میان داوطلبان دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه‌های معتبر کشور در رشته‌های بانکداری، حسابداری، حسابرسی، مهندسی مالی، مالی، ریسک و بازارهای مالی، علوم اقتصادی، مهندسی صنایع، مدیریت در گرایش‌های مختلف، علوم رایانه و فناوری اطلاعات، حقوق، آمار، ریاضی و زبان انگلیسی با حداقل معدل کل ١٦ در ١٧ استان کشور شامل؛ اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، سیستان و بلوچستان، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مازندران، هرمزگان، همدان و یزد بر اساس ضوابط و آیین‌نامه استخدامی مربوطه، از طریق آزمون کتبی، مصاحبه، معاینات پزشکی و ... صورت می‌گیرد.

داوطلبان می‌توانند برای دریافت اطلاع دقیق‌تر از ساعت ٩ صبح روز چهارشنبه ٣ بهمن ماه  ١٣٩٧ با مراجعه به سایت اینترنتی بانک به نشانی:www.bsi.ir  مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام موجود در سایت اقدام کنند.

بنا براین گزارش، مهلت ثبت‌نام تا ساعت ٢٤ روز چهارشنبه مورخ ١٧ بهمن ماه سال جاری تعیین شده و مهلت اعلام شده قابل تمدید نیست. زمان دریافت کارت  ورود به جلسه آزمون از روز سه شنبه ٢٣ بهمن ماه و تاریخ برگزاری آزمون ساعت ٩ صبح روز جمعه ٢٦ بهمن ماه سال جاری خواهد بود.
https://akhbarbank.com/vdci5vaq.t1awq2bcct.html
تازه ترین اخبار