۰
بیمه اتکائی امین اعلام کرد :مبلغ 300 ريال به ازای هر سهم برای سود نقدی سهامداران (21% قیمت سهم) تصویب شد ./ این شرکت از پرداخت این سود به عنوان بالاترین درصد سود پرداختی در صنعت بیمه در این سال مالی یاد کرده است.
به گزارش اخبار بانک، مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه اتکائی امین( سهامی عام) در مورخ 1397/10/27 ساعت 13:00 با حضور 91/93 % از سهامداران ، نمایندگان بیمه مرکزی، نمایندگان سازمان بورس و سازمان حسابرسی برگزار شد.

 این جلسه  باحضور مفید امینی عضو  هیأت عامل و معاونت  نظارت مالی بیمه مرکزی ج. ا. ایران ،  حق وردیلو مدیر کل  نظارت مالی بیمه مرکزی ج. ا. ا،جهانگیری معاونت اتکائی بیمه مرکزی و  مدیران عامل و معاونین و مدیران شرکت های بیمه و تعدادی از سهامداران حقیقی برگزار شد.
 
در ابتدای جلسه کیائی مدیر عامل بیمه اتکائی امین توضیحاتی در مورد وضعیت شرکت و عملکرد یکساله ارائه نمود و اظهار امیدواری کرد که با ریسک پذیری فنی و همکاری کامل با بیمه مرکزی و سهامداران شرکت و ذخائر شرکت که دارای بهترین وضعیت  می باشد، سال آینده نیز این شرکت بتواند رشد و شکوفایی بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به تحریم های غیر عادلانه ایجاد شده به صنعت بیمه راهکارهای بیمه اتکائی امین در مقابله با این تحریم ها را عنوان کرد و گفت:  همچنین رشد و توسعه بیمه اتکایی امین را مرهون همدلی و همراهی اعضای محترم هیاًت مدیره، مدیرعامل و کارکنان شرکت دانست.

بیمه اتکائی امین در گزارش خود اورده است که  این گزارش حسابرسی یکی از بهترین گزارشات حسابرسی در صنعت بیمه بوده است و تنها یک بند شرط که بین شرکتهای بیمه به صورت مشترک می باشد در گزارش قید گردیده است.

پس از استماع گزارش، نماینده محترم سازمان حسابرسی به سوالات سهامداران پاسخ داد. در خصوص دستور جلسه مصوبات ذیل به اتفاق آرا به تصویب سهامداران رسید.
1: صورت های مالی شرکت برای سال مالی منتهی به 1397/06/31 به تصویب رسید.
2:سازمان حسابرسی بعنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت انتصاب گردید.
3:روزنامه های کثیر الانتشار دنیای اقتصاد و اقتصاد کیش بعنوان روزنامه های شرکت جهت درج آگهی انتخاب گردید.
4:مبلغ 300 ريال به ازای هر سهم برای سود نقدی سهامداران (21% قیمت سهم) تصویب و مقرر گردید بر اساس قانون تجارت به سهامداران پرداخت گردد. سود سهامداران حقیقی از تاریخ 1397/11/03 از طریق کلیه شعب بانک ملی قابل پرداخت خواهد بود.
سپس مجمع نسبت به انتخاب اعضای حقوقی هیئت مدیره با رای گیری از سهامداران حقوقی و حقیقی اقدام نمود که در نتیجه شرکت های سهامی بیمه ایران، توسعه کسب و کار سبا ، شرکت سهامی بیمه آسیا ، شرکت سهامی بیمه دانا و سرمایه گذاری های خارجی ایران به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره انتخاب گردیدند .شرکت های بیمه ایران معین و اطمینان گستر دانا نیز به عنوان دو عضو علی البدل هیاًت مدیره انتخاب شدند.
 
https://akhbarbank.com/vdciwvaq.t1aww2bcct.html
تازه ترین اخبار