۰
بانک‌پاسارگاد جهت بهره‌مندی اشخاص حقوقی، فعالان اقتصادی و صاحبان مشاغل و با هدف کمک به رشد و شکوفایی صنایع داخلی و چرخه اقتصاد کشور اقدام به ارایه تسهیلات ارزان‌قیمت در قالب بسته حمایتی ویژه‌ی خدمات بانکی کرد.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد با اعلام این خبر گفت: بانک‌پاسارگاد با هدف کمک به رشد و شکوفایی چرخه‌ی اقتصاد کشور و افزایش دامنه خدمات بانکی، اقدام به اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت به اشخاص حقوقی، صاحبان‌مشاغل، فعالان اقتصادی و پذیرنـدگان فعـال دستگاه‌های کارت‌خوان بانک (دارای مجوز فعالیت) کرده‌است.

وی با اشاره به مزیت‌های سرمایه‌گذاری از طریق بهره‌مندی از این نوع تسهیلات ادامه داد: ارایه‌ی این تسهیلات بدون محدودیت است. همچنین دوره‌ی انتظار مشخصی نیز برای آن در نظر گرفته نشده‌است. تنوع در نرخ تسهیلات، عدم نیاز به مسدودی سپرده و تعیین نحوه بازپرداخت بر اساس نیاز مشتری از دیگر ویژگی‌های این نوع تسهیلات است.

وی افزود: بر اساس این طرح، مشتریان متناسب با ضریب امتیاز خود در بانک و با حداقل مانده روزانه یک میلیون ریال در حساب‌های جاری و کوتاه‌مدت خود مشمول برخورداری از این تسهیلات می‌شوند. نرخ این تسهیلات 9 الی 18 درصد برای حساب‌های جاری و 18 درصد برای حساب‌های کوتاه‌مدت عادی است. تسهیلات اعطایی به اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای فعالیت‌های اقتصادی هستند، تعلق می‌گیرد.

مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد ضمن اشاره به سایر طرح‌های بانک‌پاسارگاد که در قالب بسته حمایتی ویژه‌ی خدمات بانکی ارایه می‌شود تصریح کرد: گشایش اعتبار اسنادی داخلی و صدور انواع ضمانت‌نامه از دیگر طرح‌های بسته‌ی حمایتی هستند که تاکنون مورد استقبال بسیار خوب مشتریان گرامی قرار گرفته‌اند.

گفتنی است شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در سراسر کشور، مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 و همچنین سامانه ارتباط با مشتریان در سایت این بانک به آدرس www.bpi.ir آماده ارایه مشاوره و پاسخ به سؤالات مشتریان است.
https://akhbarbank.com/vdcjooem.uqeitzsffu.html
تازه ترین اخبار