۰
عدنان دادگر مشتری شعبه شادگان استان خوزستان درچهارمین دوره قرعه کشی جوایز جشنواره حساب های جاری باشگاه مشتریان برنده یک دستگاه خودروی 206 شد.
جوان خوش مشرب شادگانی شاید فکر نمی کرد روزی شانس درخانه اش را بزند و تبدیل به یکی از اعضای خوش شانس باشگاه مشتریان بانک تجارت شود.به همین بهانه گپی با عدنان زدیم تا از لحظات و روزهای شیرین پس از برنده شدن خودروی 206 آلبالویی رنگ بیشتر بدانیم.

با معرفی خودت شروع کن؟
عدنان دادگر، اهل شادگان از استان خوزستان هستم . 30ساله ام و مغازه شیرینی فروشی دارم.

چطور با خبرشدی که در چهارمین دوره قرعه کشی جوایز جشنواره حساب های جاری باشگاه مشتریان بانک تجارت برنده یک دستگاه خودروی 206 شدی؟
یکی از اعضای شورای شهر شادگان که مرا می شناخت پیامکی برایم فرستاد و گویا او در یکی از رسانه ها خبر برنده شدنم را خوانده بود. حقیقتش فکر می کردم با من شوخی می کند و زیاد به پیامش توجه نکردم.جالب اینجا بود که روز قرعه کشی 27 تماس داشتم که به خاطر نشناختن شماره، به آن پاسخ نداده بودم. بعدا متوجه شدم از بانک تجارت تماس گرفته بودند. شب که به خانه برگشتم مادرم با خوشحالی خبر برنده شدنم را که توسط معاون شعبه به او اطلاع داده شده بود را به من داد و طبیعتا خیلی خوشحال شدم.

هنگام قرعه کشی خودروی 206 جشنواره حساب های جاری باشگاه مشتریان بانک تجارت چقدر در حسابت بود؟
آن روز 24 میلیون تومان در حسابم بود. البته همین جا باید اعتراف کنم که نمی دانستم بانک تجارت هر ماه در باشگاه مشتریان قرعه کشی می کند.

چطور با این جشنواره آشنا شدی ؟
قبلا در شعبه مرکزی شادگان کد 10900 بانک تجارت حساب داشتم که مدتی کم کار شده بود. یک روز معاون شعبه به سراغم آمد وترغیبم کرد تا با عضویت در باشگاه مشتریان بانک تجارت فعالیتم را بیشتر کنم. من هم که تا حدودی با باشگاه مشتریان بعضی از بانک ها آشنایی داشتم، پیشنهادش را قبول کردم.

پس این شعبه بانک تجارت برایت خوش یمن بوده است؟
بله همینطور است. من قبلا در هیچ بانک و یا موسسه ای برنده نشده بودم. شما در این شعبه نسبتا کوچک همکارانی با قلب های بزرگ و مهربان دارید که در شادگان به خوش اخلاق بودن و مشتری مداری معروف هستند.

خودت قبل از برنده شدن اتومبیل داشتی ؟
بله یک خودروی سمند

با 206 چکار کردی ؟
به عنوان هدیه به همسرم تقدیم کردم

در مجموع باشگاه مشتریان بانک تجارت را چطور ارزیابی می کنی؟
همانطور که گفتم تاحدود زیادی با باشگاه مشتریان سایر بانک ها آشنایی دارم ولی جایزه بانک تجارت برایم بسیار ارزشمند تر است. برای نمونه باشگاه مشتریان یکی از بانک ها اگر تراکنش خوبی داشته باشید هرسه ماه یک بار مبلغ یک میلیون تومان پاداش می دهد.
حرف آخر؟
بعد از برنده شدن با تبلیغ بانک تجارت چند مشتری را به این بانک معرفی کردم . این کمترین کار برای جبران محبت بانک تجارت است.حالا نسبت به بانک تجارت احساس مسئولیت می کنم.
https://akhbarbank.com/vdcd5509.yt0kn6a22y.html
تازه ترین اخبار