۰
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۳

17 هزار نفر از بانک صادرات وام 6 درصدی گرفتند

17هزار نفر از مشتریان بانک صادرات ایران در قالب «سپرده کوتاه‌مدت طرح ٦٧»،از تسهیلات این بانک بهره‌مند شدند.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با رویکرد افزایش رونق اقتصادی و همگامی و همراهی بیشتر با مشتریان، ارائه طرح‌های متنوع را در دستورکار قرار داده است که «طرح 67» به عنوان یکی از طرح‌های تسهیلاتی با استقبال خوب مشتریان و متقاضیان مواجه شده و با گذشت 4 ماه از اجرای طرح، بیش از 17 هزار نفر از هموطنان از تسهیلات این بانک با نرخ سود 6 درصدی برخوردار و روند ارائه این تسهیلات در قالب این طرح همچنان ادامه دارد.
 
تسهیل شرایط استفاده از خدمات بانکی به ویژه تسهیلات ارزان قیمت و ایجاد ارزش افزوده همزمان برای هموطنان و مشتریان، از جمله اهداف ارائه «سپرده کوتاه‌مدت طرح ٦٧»، در بانک صادرات ایران بوده که بر‌اساس آن، عموم هموطنان می‌توانند با افتتاح «سپرده کوتاه‌مدت طرح ٦٧»، منابع خود را با نرخ سود ٧ درصد سالانه در شعب بانک صادرات ایران سپرده‌گذاری و در شرایط نیاز، حداکثر ظرف ٤٨ ساعت، ٨٠ درصد آن را با نرخ ٦ درصد تسهیلات دریافت کنند.
 
بنابر این گزارش، حداقل مبلغ جهت افتتاح این نوع حساب ٥٠ میلیون ریال و حداکثر سقف تسهیلات پرداختی ٢ میلیارد ریال است. نرخ سود علی‌الحساب در این طرح نیز هفت درصد است. این طرح در قالب عقد مرابحه با اقساط ٣٦ ماهه اجرا می شود و نیازی به وثیقه ندارد.
https://akhbarbank.com/vdcjmaem.uqeimzsffu.html
تازه ترین اخبار