۰
سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات بررسی کرد:

3 تصمیم مهم با آثاری کم سابقه در بازار سرمایه

مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات معتقد است: با توجه به تصمیمات اخیر دولت و بانک مرکزی، بازار سرمایه به زودی به بهترین مقصد سرمایه‌گذاری تبدیل می‌شود.
3 تصمیم مهم با آثاری کم سابقه در بازار سرمایه
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی تأمین سرمایه سپهر، دکتر بهروز خدارحمی درجلسه هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت‌های زیرمجموعه بانک صادرات، با اشاره به آثارمهم 3 تصمیم اخیر دولت و بانک مرکزی بر بازار سرمایه گفت: اعمال محدودیت درسقف تراکنش روزانه کارتی، صدور چک‌های تضمینی صرفاً در وجه ذی‌نفع و ورود سازمان مالیاتی برای شناسایی حساب‌های با گردش بالا چنان تأثیر مثبتی بر بازار سرمایه خواهد داشت که در طول 40 سال گذشته کم سابقه بوده است.

وی اضافه کرد: این 3 تصمیم زمینه‌ایی را فراهم می‌کند تا شفافیت، ارزشمند شود.

به گفته وی‌، درسایه این اقدامات، درحال حرکت به سوی فضایی هستیم که شفافیت ارزشمند می‌شود و هرچه بیشتر ارزش یابد یعنی اوضاع بازار سرمایه رو به بهبود است.

خدا رحمی گفت: از سویی دیگر فعالان و صاحبان پول در بازار سرمایه نه با محدودیت در گردش حساب مواجه‌اند و نه با اتهام پولشویی و این خود بازار سرمایه را از دیگر بازارها متمایز می‌کند.

مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات با بیان این سخنان تصریح کرد: با قبول ریسک سیاسی کشور، بازار سرمایه در رقابت با بازارهای رقیب پیروز میدان خواهد بود و به زودی مورد توجه بخش اعظمی از صاحبان سرمایه قرار می‌گیرد .

او درپایان تأکید کرد: چاره‌ایی نداریم جز اینکه بازار سرمایه پر رونق داشته باشیم.
 
https://akhbarbank.com/vdccimqe.2bqp18laa2.html
تازه ترین اخبار