۰
گران ترین شرکت بازار برنامه افزایش سرمایه بیش از ۹ هزار درصدی از موارد عجیب و مربوط به تجدید ارزیابی دارایی ها داد که در بازار سرمایه ایران ، رقمی بی سابقه است.
گرانترین سهم برنامه افزایش سرمایه ۹۰۰۰ درصدی داد
به گزارش اخبار بانک، شرکت قند شیرین خراسان که با سرمایه 5 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس حضور دارد و با قیمت بیش از 9017 تومانی هر سهم ، گران ترین شرکت بازار بشمار می رود، آماده ثبت رکورد تازه ایی در تاریخ بازار سرمایه ایران شده است .

به این ترتیب ، "قشرین" در حالی از 29 آذر سال جاری با توقف نماد روبرو بوده که از برنامه افزایش سرمایه 9 هزار و 32 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و موارد عجیبی چون طبقات ساختمان ، جاده ها ، وسائط نقلیه ، اثاثیه، منصوبات ، باغات و اشجار، فضای سبز، چاه ها و تاسیسات آبرسانی خبر داده که تاکنون چنین درصدی در بازار سهام بی سابقه و ثبت نشده است .

این شرکت قصد دارد در صورت طی مراحل قانونی و کسب مجوز سازمان بورس ، سرمایه اسمی را از 5 به بیش 456 میلیارد تومان برساند تا قادر به اصلاح ساختار مالی و خروج از ماده141 قانون تجارت باشد.

براساس این گزارش، تاکنون شرکت مخابراتی ایران رکورد دار افزایش سرمایه است که بعد از اخراج از بورس ، مهر 92 به بازار معاملات توافقی پایه فرابورس منتقل شده و تیر 94 اقدام به اعمال افزایش سرمایه 2183 درصدی ( از 6.1 به 140 میلیارد تومان) کرده است.
https://akhbarbank.com/vdcepf8p.jh8nzi9bbj.html
تازه ترین اخبار