بهترین تیپ پژو ۲۰۶ صندوقدار کدام است؟

24 دی 1397 ساعت 7:47


ایلنا نوشت: تنوع و تفاوت‌های مدل‌های شش‌گانه پژو ۲۰۶ صندوق‌دار باعث شده است که اولویت‌های مشتری در انتخاب هر یک از تیپ‌ها لحاظ شود.
خودروی پژو ۲۰۶ اس‌دی یا صندوق‌دار که به نام پژو آریان هم شناخته‌ می‌شود از با کیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات ساخت ایران‌خودرو است. علت استقبال مشتریان از این خودرو داشتن ایمنی مناسب، شتاب خوب و مصرف پایین سوخت و در عین حال قیمت مناسب برای خریدار است. یکی از مشکلات ۲۰۶ هاچ‌بک تعلیق نامناسب بود که مهندسان ایرانی در نمونه صندوق دار آن با طراحی نوعی اکسل در قسمت پشت و محور عقب این خودرو نرمی، تعلیق و تسلط بر سر پیچ‎های تند را بهبود بخشیده‌اند. پژو ۲۰۶ صندوق دار هم مانند هاچ‌بک در ۶ تیپ مختلف طراحی و عرضه شده است. هر کدام از این ۶ تیپ ویژگی‌های منحصر به خود را دارند و با قیمت‌های متفاوتی در بازار خرید فروش پژو ۲۰۶ صندوقدار عرضه می‌شوند.

پژو ۲۰۶ صندوقدار در شش تیپ v۱۰، v۹، v۸، v۲، v۱ و  v۲۰ وارد بازار شد؛ همانگونه که پژو ۲۰۶ هاچ‌بک هم در شش تیپ تولید شده بود. مشابهت‌های زیادی بین انواع تیپ‌های ۲۰۶ صندوق دار و هاچ‌بک وجود دارد. پژو ۲۰۶ اس‌دی تیپ v۱ مانند تیپ دو هاچ‌بک است با این تفاوت که پیشرانه‌ی آن ۱۶۰۰ سی‌سی یعنی معادل ۱۱۰ اسب بخار  و میانگین مصرف آن ۶/۶ لیتر است؛ حداکثر سرعت خودروهای این تیپ ۱۹۳ کیلومتر بر ساعت است. پژو ۲۰۶ اس‌دی تیپ v۲  مانند v۱ است با این تفاوت که پیشرانه‌ آن پایه گازسوز و میانگین مصرف آن ۳/۷ لیتر است و حداکثر سرعت آن به ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

 پژو ۲۰۶ اس‌دی تیپ v۸ مانند تیپ پنج ۲۰۶ هاچ‌بک است و حداکثر سرعت ۱۹۳ کیلومتر بر ساعت و پیشرانه‌ی آن ۱۶۰۰ سی‌سی و میانگین مصرف آن ۶/۶ لیتر است. پژو ۲۰۶ اس‌دی تیپ v۹ مانند تیپ شش ۲۰۶ هاچ‌بک و تنها مدل اتوماتیک پژو ۲۰۶ صندوق‌دار است؛ پیشرانه‎ی آن ۱۶۰۰ سی‌سی، میانگین مصرف آن ۳/۷ و حداکثر سرعت آن ۱۸۹ است. پژو  ۲۰۶ اس‌دی تیپ v۱۰  مانند تیپ v۸ است با این تفاوت که پیشرانه‌ی این تیپ پایه گازسوز، میانگین مصرف آن ۴/۷ لیتر و حداکثر سرعت آن ۱۸۹ کیلومتر بر ساعت است. پژو ۲۰۶ اس‌دی تیپ v۲۰ عیناً مانند تیپ دو پژو ۲۰۶ هاچ‌بک است؛ پیشرانه آن ۱۵۰۰ سی‌سی، حداکثر سرعت آن ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت و میانگین مصرف ۴/۶ لیتر است. قیمت هر یک از تیپ‌ها در هنگام خرید و فروش پژو ۲۰۶ صندوقدار با هم متفاوت است و با توجه با بودجه‌ای که در اختیار است و نیازهایی که مشتری دارد، می‌تواند دست به انتخاب هر کدام از این ۶ مدل زد.

تنوع و تفاوت‌های مدل‌های شش‌گانه پژو ۲۰۶ صندوق‌دار باعث شده است که اولویت‌های مشتری در انتخاب هر یک از تیپ‌ها لحاظ شود. به عنوان مثال اگر به داشتن خودرویی دوگانه سوز علاقه دارید دو  تیپ  v۲ و v۱۰ ۲۰۶ اس‌دی وجود دارند و یا اگر خودرویی اتوماتیک می‌خواهید و بودجه‌ای نسبتاً پایین دارید می‌توانید تیپ v۹ پژو ۲۰۶ صندوقدار را انتخاب کنید.


کد مطلب: 65689

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/65689/بهترین-تیپ-پژو-۲۰۶-صندوقدار-کدام

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com