دلار به کانال ۱۱ هزار تومان برگشت

22 دی 1397 ساعت 12:25

نرخ ارز در بازار با نوساناتی همراه بود و قیمت دلار در صرافی ملی ۲۲۰ تومان افزایش یافت.


به گزارش اخبار بانک، بررسی نرخ ۴۷ ارز  اعلام شده از سوی بانک مرکزی برای امروز (شنبه ۲۲دی ماه) ، نشان می دهد قیمت ۱۹ ارز مانند یورو نسبت به روز پنج‌شنبه کاهش و نرخ ۱۸ واحد پولی  جمله پوند افزایش یافته و قیمت ۱۰ ارز دیگر مانند دلار نیز ثابت مانده است. 

براساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (شنبه بیست و دوم دی ماه ۹۷) بدون تغییر نسبت به پنجشنبه گذشته ۴۲ هزار ریال ارزش گذاری شد. همچنین هر پوند انگلیس با ۲۳۲ ریال افزایش نسبت به روز پنج‌شنبه ۵۳ هزار و ۹۲۹۷ ریال و هر یورو نیز با ۳۹۷ ریال کاهش در مدت زمان مشابه  ۴۸ هزار و ۱۶۰ ریال قیمت گذاری شد.

قیمت ارز ۲۲دی

قیمت ارز در صرافی ملی 
قیمت ارز در صرافی ملی

قیمت دلار در صرافی‌های بانک ها با ۲۲۰ تومان افزایش نسبت به پنجشنبه، ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومان تعیین شده است. 

صرافی‌های بانک ها قیمت دلار را برای روز جاری با ۲۲۰ تومان افزایش نسبت به نرخ پنجشنبه، ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانک ها ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو  نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان است.

قیمت خرید دلار در  شعب ارزی
ارز
قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک‌ها با افزایش ۲۱۸ تومانی نسبت به پنجشنبه ۱۱ هزار تومان تعیین شد. 

امروز بانک های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار تومان و یک ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۶۲۰ تومان و سه ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۴ هزار ۱۴۱ تومان و ۷ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده اند.قیمت خرید دلار نسبت به روز پنجشنبه، ۲۱۸ تومان، قیمت یورو ۱۵۵ تومان وقیمت پوند ۳۵۶ تومان افزایش یافته است.

ارز مسافرتی چند؟ 
ارز مسافرتی + نرخ ارز
شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۲ هزار و ۹۸۹ تومان اعلام کرده‌اند. 

شعب منتخب بانکی، یورو را با قیمت ۱۲ هزار و ۹۸۹ تومان و ۷ ریال، می فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۳ هزار تومان می رسد. قیمت فروش ارز مسافرتی در نظام بانکی نسبت به آخرین روز هفته گذشته ۱۶۷ تومان افزایش یافته است.

سافران خارج از کشوری با ارایه اسناد و مدارک خواسته شده می توانند از شعب منتخب بانک های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را برعهده دارند، برای سفر به کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.


کد مطلب: 65640

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/65640/دلار-کانال-۱۱-هزار-تومان-برگشت

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com