۰
۱
مدیرعامل بانک ملی ایران از روان سازی بیشتر فعالیت های مورد انتظار مشتریان در این بانک خبر داد و گفت: به زودی اختیارات بیشتری به ادارات امور داده می شود تا خدماتی مانند خرید دین و صدور ضمانتنامه ها بیش از پیش تسهیل شود.
روان سازی خدمات بانک ملی ایران برای افزایش رضایت مشتریان
به گزارش اخبار بانك به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده امروز در همایش بررسی عملکرد سه ماهه سوم واحدهای این بانک با بیان این که بوروکراسی های اداری نباید مانع از خدمت رسانی مطلوب به مشتریان شود، اظهار کرد: باید تا حد ممکن از اختیارات ارائه شده توسط بانک مرکزی و هیات مدیره بانک در شعب استفاده شده و سرعت ارائه خدمات به مشتریان افزایش یابد.

وی با اشاره به این که سرعت فعالیت ها در دنیای رقابتی امروز اهمیت وافری پیدا کرده است، ادامه داد: نمی توان مشتری را برای دریافت یک خدمت معطل کرد، در حالی که همه امکانات قانونی برای ارائه سریع آن خدمت وجود دارد.

حسین زاده با بیان این که عملکرد همه واحدهای بانک به صورت هفتگی در جلسه هیات مدیره می شود، گفت: هیات مدیره بانک مصمم است جایگاه مطلوب بانک ملی ایران در نظام بانکی را حفظ کند و از همه ظرفیت های قانونی برای برطرف کردن موانع استفاده خواهد شد.

مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: مدیران اهل ریسک و آشنا به قوانین و مقررات، مورد تایید هیات مدیره هستند و به آنها اختیاراتی برای فعالیت بیشتر در جهت بهبود امور و ایجاد رضایت در مشتریان داده خواهد شد.

حسین زاده با اشاره به این که اولویت امروز کشور، کمک به ایجاد اشتغال و افزایش تولید است، اظهار کرد: شعب در پرداخت تسهیلات، سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی را در اولویت قرار دهند، اما این تسهیلات باید به واحدهایی پرداخت شود که تولید مستمر دارند و با مشکل فروش تولید خود مواجه نیستند.

وی همچنین محصولات بانکداری الکتزونیک بانک ملی ایران را از پیشرفته ترین محصولات موجود در نظام بانکی خواند و گفت: سوپر محصولاتی مانند بام، بله و اپلیکیشن ٦٠، همواره مورد تحسین فعالان نظام بانکی و بانک مرکزی قرار گرفته اند، بنابراین باید از حداکثر توان موجود برای تبلیغ و استفاده از آنها بهره برد.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین از افزایش سطوح اختیارات مدیران برای فروش اموال مازاد بانک خبر داد و گفت: خوشبختانه بانک ملی ایران در این زمینه سرآمد است و روند وصول مطالبات معوق بانک نیز سرعت گرفته، به طوری که وضعیت بانک در این دو شاخص همواره رو به بهبود است.

وی از برگزاری دومین «ملی شو» در آینده نزدیک نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: تازه ترین محصولات بانک ملی ایران به زودی رونمایی خواهد شد تا نشان دهد این بانک به یک نهاد مدرن، توانمند و پیشتاز تبدیل شده است.
https://akhbarbank.com/vdcj8mem.uqeivzsffu.html
مشاهده نظر مخاطبان
طاهری
Iran, Islamic Republic of
لطفا بصورت نامحسوس سعبه درجه ۲ بانک ملی شعبه همایونفر کد۱۳۰ (تهران ستارخان سر خیابان کاشانی پور روبروی برق آلستوم )نظارت کنید ببینید آبروی بانک ملی را برده ،مشتری مداری صفر پاسخگویی صفر اهمیت به مشتری صفر...لطفا این کارمندان بی انگیزه را جابجا کنید تا شاید تلاش بیشتری کنند
وضعیت اش اسفناکه
تازه ترین اخبار