۲
سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۴

واکنش مدیرعامل بانک آینده به شایعات اخیر

مدیرعامل بانک آینده گفت: برای عبور از وضعیت فعلی اقتصادی کشور باید همراه تمام مردم و دوشادوش مسئولان اقتصادی کشور آماده بوده و برنامه داشته باشیم.
واکنش مدیرعامل بانک آینده به شایعات اخیر
به گزارش اخبار بانك، جلال رسولاف، امروز سه شنبه (18/10/1397) در جلسه هماندیشی که با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران ارشد و روسای بانک آینده شعب سراسر کشور در ساختمان مرکزی این بانک در تهران برگزار شد، با اشاره به شرایط اقتصادی کشور خطاب به مدیران و روسای شعب بانک گفت: همه ما به عنوان یک مدیر بانکی باید دوشادوش مسئولان اقتصادی کشور و همراه تمام مردم و برای عبور از شرایط دوران تحریم آماده بوده و برنامه داشته باشیم.

وی توضیح داد؛ اقتصاد ایران، بانک محور بوده و به همین دلیل بیشتر فشارِ دشمنان، بر تخریب نظام بانکی کشور متمرکز است.لذا، باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم که با بعضی شایعه‌پردازی معاندان، اعتماد مردم به بانک‌ها، دچار تزلزل گردد؛ گرچه مردم عزیزمان، هوشیارتر از این هستند که خود را در معرض این‌گونه شایعات قرار دهند.

مدیرعامل بانک آینده تاکید کرد: حق مشتری است که بداند در بنگاه اقتصادی که سرمایه گذاری کرده و با آن کار می‌کند چه میگذرد؛ لذا، باید برای مشتریان و دیگر ذینفعان وقت بگذارید و خدمات و محصولات بانک را برای آنها به طور کامل توضیح دهید.

مدیرعامل بانک آینده همچنین از روسای شعب بانک خواست با تلاش مضاعف آنچه برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان برای پایان سال، آن طور که شایسته شان ذینفعان، مدیران، شهروندان و نام بانک آینده است انجام دهند، تا مشتریان مانند همیشه وجه تمایز بانک آینده را احساس کند. 

وی با قدردانی از زحمات تمام مدیران ستادی و شعب در طول 9 ماه گذشته، ابراز امیدواری کرد با تلاش تمام مدیران و شهروندان بانک بتوانیم در پایان سال 1397 مانند سال‌های گذشته یک کارنامه درخشان و پربار از خدمات به هموطنان و مشتریان که همه به آن افتخار کنیم، ارائه کنند.
https://akhbarbank.com/vdcjaiem.uqeiazsffu.html
تازه ترین اخبار