۰
مدرسه سه کلاسه شهدای بانک ملی ایران در روستای بیوک خانلو پارس آباد مغان در استان اردبیل با مشارکت بانک ملی ایران به بهره برداری رسید.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این مراسم با مشارکت دو میلیارد ریالی بانک ساخته شده و با حضور رئیس اداره امور شعب اردبیل، سرپرست خیرین مدرسه ساز استان، فرماندار، امام جمعه، رئیس آموزش و پرورش استان و جمعی از اعضای شورای شهر و اهالی شهرستان پارس آباد افتتاح شد.

رئیس اداره امور شعب بانک در اردبیل در این مراسم، ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این پروژه، بانک ملی ایران را متعلق به همه مردم دانست و تاکید کرد: کمک به رشد و توسعه پایدار، جلب رضایت مردم و تامین امنیت و رفاه دانش آموزان که آینده سازان این مرز و بوم هستند، از وظایف و رسالت های ذاتی بانک ملی ایران است.

طاهر مولایی نیا افزود: همچنین بانک ملی ایران در احداث و بازسازی سه مدرسه دیگر در مناطق محروم استان و احداث ساختمان بنیاد کودک مشارکت جدی دارد.

در ادامه مراسم، فرماندار پارس آباد و رئیس خیرین مدرسه ساز استان نیز ضمن تقدیر از بانک ملی ایران، بر نقش این بانک در توسعه اقتصادی و فرهنگی منطقه تاکید کردند.
https://akhbarbank.com/vdcce0qe.2bqpi8laa2.html
تازه ترین اخبار