۰
پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۵

امتیاز بانک ملی برای خانه دار شدن شما!

طرح ویژه مسکن بانک ملی ایران، امتیازی ارزنده برای افرادی است که تمایل دارند صاحبخانه شوند.
به گزارش اخبار بانك به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، طرح ویژه مسکن بانک ملی ایران با در اختیار قرار دادن همزمان دو مزیت دریافت سود سپرده و نیز بهره مندی از تسهیلات خرید و ساخت مسکن به مشتریان، فرصتی مناسب برای خانه دار شدن در بازار مسکن است.

طرح ویژه مسکن علاوه بر شکل گیری یک بازار رقابتی در بازار پرداخت تسهیلات مسکن، گزینه های متعددتری از روش های تامین مالی خرید یا ساخت مسکن را پیش روی متقاضیان بازار قرار می دهد و متقاضیان می توانند با سپرده گذاری هر182 میلیون ریال، به ازای هر یک ماه ماندگاری، یک برگ اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن دریافت کنند.

هر برگ اوراق قابلیت تبدیل شدن به پنج میلیون ریال تسهیلات با نرخ سود 17/5 درصد را دارد. در این طرح به مبلغ سپرده مشتریان 10 درصد سود سالانه نیز تعلق می گیرد.

سقف تسهیلات انفرادی در تهران به ازای هر نفر 600 میلیون ریال به همراه 100 میلیون ریال تسهیلات جعاله است و زوجین می توانند تا سقف یک میلیارد و 200میلیون ریال از این تسهیلات استفاده کنند.

سقف این تسهیلات در مراکز استان و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت برای زوجین 800 میلیون ریال و در سایر مناطق شهری 600 میلیون ریال است. همچنین سقف میزان تسهیلات جعاله در این مناطق همچنان 100 میلیون ریال است.

از سویی بسیاری از ارائه دهندگان تسهیلات و تامین کنندگان مالی حوزه مسکن نسبت به سن تسهیلات گیرنده حساسند، ولی بانک ملی ایران این امکان را فراهم کرده که حساب تسهیلات مسکن بدون شرط سنی افتتاح شود.

بر این اساس افراد زیر 18 سال نیز می توانند از امکانات این تسهیلات استفاده کنند، تا جایی که افتتاح حساب تسهیلات مسکن بانک ملی ایران از روز نخست تولد امکان پذیر است.

مزیت دیگر این تسهیلات، تعلق گرفتن آن به خرید خانه، بدون در نظر گرفتن شرط سنی ملک است. در واقع گیرنده تسهیلات خرید مسکن بانک ملی ایران می تواند بدون توجه به سن بنا از این خدمت استفاده کند.
با این وجود سن بنا باید به گونه ای باشد که تا پایان دوره بازپرداخت تسهیلات، ارزش آن از بین نرود.
https://akhbarbank.com/vdcawuni.49nma15kk4.html
تازه ترین اخبار