۰
چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۲

تقدیر استاندار خراسان جنوبی از بانک صادرات

استاندار خراسان جنوبی با ارسال لوحی، از مدیر شعب بانک صادرات ایران در این استان به‌خاطر حمایت از اشتغال‌زایی در مناطق روستایی و عشایری تقدیر کرد.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط‌ عمومی بانک صادرات ایران، محمدمهدی مروج‌الشریعه، استاندار خراسان جنوبی در پیامی به بهروز کلانتری مدیر شعب بانک صادرات ایران در این استان از اقدامات ارزنده وی در پیگیری و انجام امور مربوط به کارگروه تخصصی اشتغال استان به‌ویژه جذب تسهیلات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری تقدیر کرد.
 
در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: «رشد و توسعه اقتصادی استان، دستاورد تلاش خالصانه و صادقانه تمام کسانی است که در راستای تحقق اهداف سازمانی و خدمت بی‌منت به مردم، از هیچ کوششی دریغ نکرده و فردایی آباد و روشن را در پرتو یاری خداوند متعال نوید می‌بخشد. از تلاش‌ها و اقدامات ارزنده شما در پیگیری و انجام امور مربوط به کارگروه تخصصی اشتغال استان به‌ویژه جذب تسهیلات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری که انشاءا... زمینه‌ساز تسریع در توسعه اقتصادی استان خراسان جنوبی خواهد بود تشکر و قدردانی می‌نمایم.»
 
بانک صادرات ایران در ٩ ماه اول سال‌جاری با پرداخت  ٧٤٤فقره وام قرض‌الحسنه در سرفصل‌های مشاغل خانگی و تسهیل و رفع موانع تولید به ارزش نزدیک به ٤٤٠ میلیارد ریال، سهم عمده‌ای در تأمین نیاز مردم این استان، اشتغالزایی و حمایت از تولید داخلی ایفا کرده است.
https://akhbarbank.com/vdcezz8p.jh8nwi9bbj.html
تازه ترین اخبار