۰
خط تولید انبوه مته حفاری جهاد دانشگاهی خوزستان با مشارکت بانک ملی ایران طی مراسمی در قالب ویدئو کنفرانس توسط معاون اول رییس‌جمهور افتتاح شد.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در خط تولید انبوه مته حفاری سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان واحدهای طراحی، جوشکاری، رنگ آمیزی، اسنبل، کنترل کیفی و اپراتورهای ساخت فعال هستند و تسهیلات اعطایی بانک ملی ایران در قالب سرمایه ثابت و جهت خرید ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز تولید، به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال در اختیار سازمان جهاد دانشگاهی استان قرار گرفته است.

اسحاق جهانگیری پیش از افتتاح خط تولید مته حفاری عنوان کرد: خوشحال هستیم مته حفاری که یکی از اقلام استراتژیک و پرمصرف صنعت نفت است، امروز بومی سازی شد و توانستیم به دانش فنی آن دست پیدا کنیم.

در مراسم افتتاح این مته حفاری نیز که در شهرک صنعتی شماره 3 اهواز برگزار شد، سید علی بحرینی مقدم معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان، سعید طاهری رییس اداره امور شعب بانک ملی استان خوزستان و سید علیرضا علوی رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان حضور داشتند.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در این مراسم با بیان اینکه برای این کار بزرگ، سیستم بانکی نیز کمک بسیار خوبی به ما کرد تا بتوانیم این طرح را اجرایی کنیم، گفت: پس از یک دهه تلاش و کوشش شاهد به ثمر نشستن تلاش جمعی همکاران در جهاد دانشگاهی خوزستان در بحث ساخت مته حفاری هستیم.

سید علیرضا علوی بیان کرد: درس بزرگی که ساخت مته حفاری در جهاد دانشگاهی خوزستان به ما داد آن بود که در استان خوزستان که معمولا اخبار بد از آن مخابره می شود، می‌توانیم نشان دهیم که جوانان، کارهای بزرگی را انجام می‌دهند.
 
https://akhbarbank.com/vdcdff09.yt0kf6a22y.html
تازه ترین اخبار