۰
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۲

صدور مجوز افزایش سرمایه بیمه تعاون

شرکت بیمه تعاون جزییات افزایش سرمایه ۱.۰۱۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی و زمان برگزاری جلسه هیات مدیره برای تصمیم گیری در این خصوص را اعلام کرد.
صدور مجوز افزایش سرمایه بیمه تعاون
به گزارش اخبار بانك، بر اساس مجوز صادر شده از سوی سازمان بورس شرکت بیمه تعاون که با سرمایه ۴۹۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال در بازار سهام حضور دارد، قصد دارد تا بزودی با هدف رعایت الزامات مصوبۀ ۲۴ بهمن ماه ۹۵ هیات وزیران درخصوص حداقل سرمایه برای مؤسسات بیمه غیردولتی و افزایش سطح توانگری شرکت افزایش سرمایه صاحبان سهام خود را اجرایی کند.

این گزارش می افزاید: بیمه تعاون به میزان ۱.۰۱۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم به ارزش اسمی هر سهم ۱۰۰۰ ریال که از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی پیش بینی شده است را برای این افزایش سرمایه در نظر گرفته است.

زمان برگزاری جلسه هیات مدیره

گفتنی است، بر اساس اطلاع رسانی شرکت بیمه تعاون در سامانه کدال، جلسۀ هیئت‌ مدیره این شرکت برای تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه از مبلغ ۴۹۰.۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۱.۵۰۰.۰۰۰ میلیون ریال «از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱.۰۱۰.۰۰۰ میلیون ریال» در روز شنبه یک دی ماه ۹۷ برگزار می شود.

آغاز پذیره نویسی

لازم به ذکر است،  شروع پذیره نویسی حداکثر تا ۶۰ روز از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود و عدم شروع پذیره نویسی در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز می شود و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.

همچنین مطابق ماده ۲۱  قانون بازار اوراق بهادار، ثبت اوراق بهادار نزد سازمان، به منظور حصول اطمینان از رعایت مقرّرات قانونی و مصوبات سازمان و شفافیت اطّلاعاتی بوده و به منزله تأیید مزایا، تضمین سودآوری و یا توصیه و سفارشی در مورد شرکت یا طرح مرتبط با اوراق بهادار، توسط سازمان بورس نیست.
https://akhbarbank.com/vdcdzn09.yt0ok6a22y.html
تازه ترین اخبار