۰
زیرمجموعه ایران خودرو به همراه ۵ شرکت بورسی و فرابورسی ، زمان برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده برای افزایش سرمایه را اعلام کردند .
اعلام زمان افزایش سرمایه و مجمع سالانه ۵ شرکت
به گزارش اخبار بانک، پنج شرکت محورسازان ایران خودرو، نفت سپاهان، بیمه پاسارگاد، قند شیرین خراسان و مواد ویژه لیا برای انتخاب اعضای هیات‌ مدیره به مجمع عادی بطور فوق العاده می روند.

شرکت فرابورسی مواد ویژه لیا به دنبال اتمام دوره مالی منتهی به مرداد سال جاری، زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کرد.

در این میان،سهامداران داروسازی عبیدی و بیمه پاسارگاد جهت تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه به مجمع فوق العاده روانه می شوند.

بنابراین گزارش،داروسازی عبیدی مجوز افزایش سرمایه 200 درصدی را از سازمان بورس گرفت تا از دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی، سرمایه فعلی را از 67.2 به 200.6 میلیارد تومان برساند. تامین مالی "دعبید" صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

بیمه پاسارگاد با دریافت مجوز افزایش سرمایه 33 درصدی در مرحله اول،می تواند سرمایه فعلی را از 255.1 به 340.2 میلیارد تومان برساند.59.5 میلیارد تومان معادل 23 درصد از تامین مالی "بپاس" از محل سود انباشته و 25.5 میلیارد تومان معادل 10 درصد از محل سایر اندوخته ها برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

محورسازان ایران خودرو(مجمع عادی بطور فوق العاده): ساعت 9 روز دوشنبه 26 آذر در محل شرکت

نفت سپاهان(مجمع عادی بطور فوق العاده): ساعت 10 روز یکشنبه 25 آذر در هتل سیمرغ

بیمه پاسارگاد(دو مجمع فوق العاده و عادی بطور فوق العاده): ساعت 15 و 16 روز سه شنبه 4 دی در دانشگاه خاتم

قند شیرین خراسان(مجمع عادی بطور فوق العاده نوبت دوم): ساعت 16:30 روز شنبه 24 آذر در میدان فاطمی،خیابان شهید گمنام، پلاک 14

مواد ویژه لیا(دو مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده): ساعت 9 و 11 روز چهارشنبه 28 آذر در مجتمع فنی تهران

داروسازی عبیدی(مجمع فوق العاده): ساعت 15 روز دوشنبه 26 آذر در محل شرکت
 
https://akhbarbank.com/vdcguy93.ak9tq4prra.html
تازه ترین اخبار