۰
با انتخاب اعضاءهیات مدیره این شرکت بیمه ای مهدی مهدوی که از مدیران جوان این شرکت به عنوان مدیرعامل انتخاب و به بیمه مرکزی معرفی شد.
معرفی "مهدوی " به عنوان مدیرعامل بیمه سرمد به نهاد ناظر
به گزارش اخبار بانک، مهدوی پیش از این چندین سال به عنوان معاون طرح و توسعه در بیمه سرمد مشغول به فعالیت بوده و طراح و مسئول تدوین برنامه راهبردی شرکت را برعهده داشته و همچنین در این مدت توانست ارتباط بسیارخوب ونزدیکی با بدنه اجرایی شرکت برقرارکند. 
 
مهدوی را می توان از مدیران موفق بیمه سرمد نام برد. انتخاب مهدوی فقط یک انتخاب خوب نیست بلکه نقطه مثبتی در عملکرد اعضاء هیات مدیره دانست که انتخاب درست داشته ودر واقع شایسته سالاری در یک انتخاب است.
 
یکی ازمهمترین اهداف درهرسازمان ارتقاء سطح بهره وری است ونیروی انسانی درآن نقشی کلیدی و محوری ایفا می کند.در واقع، تداوم حیات سازمانی و بالندگی آن به زمینه هایی چون خلاقیت، نوآوری و بستگی دارد که تحقق چنین شرایطی به علل و عوامل گوناگونی بستگی دارد که از جمله مهمترین این عوامل جایگاه و نقش نیروی انسانی جوان و خلاق درسازمان است. امید است این مهم با تدوین راهبردهای مناسب منابع انسانی و حرکت به سمت تحقق آنها در شرکت بیمه سرمد بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
 
لازم به ذکر است مهدی مهدوی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد مهندسی فن آوری اطلاعات از دانشگاه تربیت مدرس می باشد
https://akhbarbank.com/vdceno8p.jh8ezi9bbj.html
تازه ترین اخبار