۰
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در سفر یک روزه به شیراز، ضمن بازدید از شعب این شهرستان و دیدار با کارکنان، به بررسی مسائل و مشکلات آنها پرداخت.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان فارس، سید ضیاء ایمانی ـ مدیر عامل بانک ـ در این بازدیدها با تشریح مسائل جاری بانک، از همه کارکنان خواست برای بهبود هر چه بیشتر امور و تحقق برنامه ها، حداکثر تلاش خود را به کار گیرند.
 
ایمانی گفت: ارائه خدمات بانکی متناسب با نیازهای بازار و افزایش سرعت در ارائه خدمات در کنار اقداماتی چون ساده سازی فرآیند ارائه تسهیلات و طراحی سبد محصولات متنوع و متناسب خواسته اقشار گوناگون جامعه باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد.
 
وی بر پرداخت تسهیلات در ماههای ابتدایی سال تاکید کرد و ابراز داشت: با ارائه خدمات بهتر و پرداخت هدفمند تسهیلات، می توانیم در راستای حمایت از تولید ایرانی و کالای ایرانی گام های موثرتری برداریم.
 
مدیرعامل بانک با تاکید بر نقش‌آفرینی موثرتر در انجام مسئولیت های اجتماعی، تصریح کرد: حمایت از واحدهای تولیدی و فعالیت های اقتصادی، ترویج خرید کالای ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی، پرداخت تسهیلات به اقشار مختلف جامعه به ویژه اقشار آسیب پذیر و مشارکت در مسئولیت‌های اجتماعی و طرح های عام المنفعه ملی در صدر برنامه ها قرار دارد.
 
مدیر عامل بانک تلاش جهادی را یکی از مولفه های مهم در دست یابی به اهداف از پیش تعیین شده دانست و عنوان کرد: جذب منابع و وصول مطالبات از اولویت های بانک در روزهای پایانی سال است بنا بر این باید تلاش خود را برای تحقق این مهم معطوف کنیم.
 
گفتنی معاون امور مناطق و رئیس اداره مدیریت ریسک نیز در این بازدیدها مدیر عامل بانک را همراهی نمودند.
https://akhbarbank.com/vdcfxcdv.w6djcagiiw.html
تازه ترین اخبار