۰
با کلنگ زنی دومین مدرسه‌ شهدای بانک ملی ایران در استان گیلان، برگ زرین دیگری بر کتاب قطور خدمات ارزنده مسئولیت‌های اجتماعی این بانک افزوده شد.
به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، احداله امیری رییس اداره امور شعب استان گیلان این بانک در مراسم کلنگ زنی این مدرسه که با حضور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز، رییس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان گیلان، خانواده شهدا و تنی چند از مدیران استانی و محلی برگزار شد،  به اهمیت منابع قرض الحسنه و همچنین خدمات اجتماعی بانک ملی ایران اشاره کرد و مشارکت مؤثر و پیشگامی بانک به عنوان امین مردم در این پروژه ها را یادآور شد.

وی از  بانک ملی ایران، به عنوان بانک برخاسته از دل مردم یاد کرد و ادامه داد: این بانک همواره در طول انقلاب اسلامی علاوه بر فعالیت به عنوان بازوی اقتصادی نظام، در امور عام المنفعه و انجام مسئولیت های اجتماعی ایفای نقش کرده و در قالب ساخت فضاهای آموزشی، درمانگاه، آزادسازی زندانیان دیه، خرید آمبولانس و ... اقدامات موثری انجام داده است.

امیری تاکید کرد: بانک ملی ایران در سال ۹۷ نیز احداث دو باب مدرسه در استان گیلان را در دستور کار قرار داده و برای ساخت این دو آموزشگاه، مبلغ چهار میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده است.
https://akhbarbank.com/vdcc44qe.2bq0m8laa2.html
تازه ترین اخبار