۰
قیمت خرید دلار امروز با افزایش بیش از ۸۸ تومانی نسبت به آخرین روز هفته قبل در شعب ارزی بانک‌ها ۱۱ هزار و ۲۹۷ تومان تعیین شد.
قیمت خرید دلار و نرخ ارز مسافرتی در بانک ها
به گزارش اخبار بانک به نقل از تسنیم، امروز بانک های عامل قیمت دلار را 11 هزار و 297 تومان و 4 ریال، قیمت یورو را 12 هزار و 859 تومان و 4 ریال و قیمت پوند انگلیس را 14 هزار 374 تومان و 4 ریال برای خرید از مردم اعلام کرده اند.

گفتنی است قیمت خرید دلار با افزایش 69 تومانی، قیمت یورو با افزایش 124 تومانی و قیمت پوند با افزایش 88 تومانی در بانک های عامل نسبت به آخرین روز هفته گذشته اعلام شده است.

نرخ خرید ارز در بانک‌ها، از زمان اعلام تا هفته گذشته عموما رو به افزایش بوده است؛ به طوری‌که نرخ خرید دلار در شعب ارزی بانک‌ها در ابتدا از 9500 تومان آغاز شد و به بیش از 12 هزار و 500 تومان نیز رسید، اما از حدود دو هفته پیش بانک‌ها نرخ خرید دلار را کاهش دادند.
 
قیمت ارز مسافرتی امروز چند؟
شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۳ هزار و ۲۳۵ تومان اعلام کرده اند.
 
شعب منتخب بانک های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را برعهده دارند، روزانه بعد از دریافت نرخ ارز از سوی بانک مرکزی توزیع ارز به مسافران را آغاز می کنند.

قیمت فروش ارز مسافرتی روزانه بعد از ساعت 11 صبح به شعب منتخب اعلام  و بعد از آن فروش ارز مسافرتی در بانک های عامل آغاز می شود. گفتنی است، تجربه هفته های اخیر نشان داده که فروش ارز مسافرتی در شعب محدود است و روزانه این شعب به تعداد مشخصی از مسافران می توانند ارز بفروشند.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت 11 آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت 13 هزار و 235 تومان و 7 ریال می فروشند که با احتساب کارمزد 7 در هزار به رقمی حدود 13 هزار و 300 تومان می رسد. نرخ امروز نسبت به آخرین روز هفته گذشته با افزایش 127 تومانی همراه بوده است.

گفتنی است، امروز قیمت یورو در صرافی های دولتی 13150 تومان اعلام شده که نسبت به آخرین روز هفته گذشته افزایش داشته است. البته یورو از مردم 13 هزار و 50 تومان خریداری می شود.

با اعلام قیمت امروز فروش ارز مسافرتی در شعب منتخب بانکی و البته آغاز معاملات صرافی های دولتی، مشخص شد که امروز نیز قیمت فروش یورو مسافرتی گران تر از فروش یورو در صرافی های دولتی است.

مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته شده را به شعب بانک های عامل ارائه کنند می توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر 500 یورو و برای سایر کشورها تا 1000 یورو خریداری کنند.
 
https://akhbarbank.com/vdchm6n-.23nkmdftt2.html
تازه ترین اخبار