۰
۶
طبق آنچه در یکی از آخرین اسناد مالی منتشره توسط بانک کارآفرین دیده می شود مشخص شده که یکی از سهامداران این بانک، توانسته مبلغ 79 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کند.
تسهیلات 7 میلیاردی بانک کارآفرین به عضو هیات مدیره شرکت وابسته خود +سند
به گزارش اخبار بانک به نقل از صبحانه، بررسی جدیدترین صورت های مالی یکی از بانک های خصوصی کشورمان که از لحاظ ورود به بورس، اولین بانک ایران محسوب می شود، حاوی نکاتی درباره همین موضوع پرداخت وام است که این بار در خصوص برخی سهامداران و مدیران شرکت های وابسته به بانک "کارآفرین" رخ داده است.
 
تسهیلات 7 میلیارد تومانی «بانک کارآفرین» به عضو هیات مدیره شرکت وابسته به خود +سند
 
اگرچه این بانک خصوصی، علاوه بر آنکه اجازه چنین کاری را دارد (با رعایت ماده 129 قانون تجارت)، حساسیت ها و انتقادهای مربوط به بانک های دولتی را نیز به دوش نمی کشد، اما از جهت میزان وام های پرداختی به یک مدیر ارشد خود، می تواند مورد توجه قرار بگیرد.
 
طبق این بررسی ها، بخش مربوط به معاملات سال 1397 بانک بیان کرده که یکی از سهامداران بانک کارآفرین، موفق به دریافت 79 میلیارد ریال تسهیلات اعطایی شده که سود آن طبق تعرفه های بانکی محاسبه خواهد شد و بانک مذکور از بابت این تسهیلات، 55 میلیون تومان سود می کند!
 
این سهامدار بانک کارآفرین، تا چندی پیش سابقه مدیرعاملی یکی از مجموعه های مرتبط با بانک را نیز داشت اما اکنون فقط به عنوان عضو هیات مدیره مجموعه مذکور، مشغول فعالیت است. البته علاوه بر این تسهیلات، احمد بهاروندی عضو هیات مدیره بانک کارآفرین نیز موفق به دریافت تسهیلاتی به میزان 100 میلیون تومان شده که بانک بابت این تسهیلات، 17 میلیون تومان سود خواهد کرد.


پایگاه خبری اخبار بانک: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.
https://akhbarbank.com/vdcgt793.ak9tn4prra.html
مشاهده نظر مخاطبان
علی
United Arab Emirates
سلام وقت بخیر
لطفاً یک گزارش از موسسه اعتباری توسعه تهیه کنید
چرا مدیرعامل نداره
تشکر
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه مدیران بازنشسته و ذخایر انقلاب
Iran, Islamic Republic of
میخواستن بنده خدا رو خراب كنن
Iran, Islamic Republic of
اخه آدم حسابی که این خبر رو گذاشتی همین الان یه تحویلدار هر بانکی وام ضروریش صد میلیونه حالا یه عضو هیات مدیره صد میلیون تومان وام گرفته اونم با بهره ارزش داره خبرش کنید؟ خدا اموات این عضو هیات مدیره رو بیامرزه که این مقدار وام گرفته. برید دنبال اصل کاریها با اون حقوق و وامهای نجومی
Iran, Islamic Republic of
موافقم
Iran, Islamic Republic of
خبرهاي اينجوري كه نشون از جريان سازي عليه افراد داره
نه تنها از جريان حق و انصاف خارجتون ميكنه
بلكه افراد آگاه رو هم از جمع مخاطبانتون حذف ميكنه
صد ميليون وام به عضو هيات مديره رو تيتر ميكنيد!!!!!!
توي شرايطي كه كارمندان عادي تا ٢٠٠-٣٠٠ ميليون وام ضروري و مسكن ميگيرند ....
تازه ترین اخبار