۰
شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۳

تحقق سود 52 ریالی بانک سینا برا هر سهم

جمع درآمد های این بانک سینا رقم چهار هزار 38میلیارد ریال به ثبت رسانده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل 29درصد رشد را نشان می دهد .
به گزارش اخبار بانک، بانک سینا با سرمایه 10هزار میلیاردی در حال فعالیت است که طبق تازه ترین شفاف سازی مالی که انجام داده است ، جمع درامد های این شرکت رقم چهار هزار 38میلیارد ریال به ثبت رسانده است که نسبت به دوره مشابهه سال قبل 29درصد رشد را نشان می دهد .  
 
برهمین اساس سهم بانک از درآمد های مشاع 36درصد رشد داشته است و رقم دو هزار475میلیارد ریال را نشان می دهد ، سود وجه التزام فعالیت های غیر مشاع به رقم 255میلیارد ریال رسیده است که 39درصد افزایش ثبت کرد.
 
طبق این گزارش انتقال به اندوخته های قانونی از 53 میلیارد ریال به 104میلیارد ریال افزایش یافته است  و نشان می دهد رشد آن برابر با 94درصد است.
 
در ادامه  این گزارش نشان می دهد سود انباشته‌ قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی با رشد 16 درصد از حدود 842 میلیارد ریال به رقم 974میلیارد ریال رسید .
 
در همین دوره شش ماهه به هر سهم سود خالص 52 ریالی تعلق گرفت ، لازم به ذکر است جمع دارای های ای شرکت 195هزار 845میلیارد ریال است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است .
https://akhbarbank.com/vdcexv8p.jh8eei9bbj.html
تازه ترین اخبار