۰
سانتافه XL؛ بزرگترین خودروی هیوندای تا به امروز
سانتافه XL، بزرگ‌ترین شاسی‌بلندی است که نمایندگی‌های فروش هیوندای در سراسر جهان، تاکنون آن را ارائه داده‌اند؛ اما اکنون شرکت کره‌ای برادر بزرگ‌تر سانتافه را نیز تولید کرده و قصد دارد آن را بانام پالیساد به بازار پر عطش و محبوب شاسی بلندها عرضه کند.

هیوندای پالیساد کراس اوور که پرچم‌دار هیوندا بوده و در نمایشگاه 2018 لس‌آنجلس رونمایی شده است، قصد رقابت با خودروهایی مانند فورد اکسپلورر، هوندا پایلوت، نیسان پسفایندر و حتی تویوتا هایلندر را در بازار خودروهای کلاس شاسی‌بلند و کراس اوور دارد. تا اینجای کار که پالیساد فقط در حد رونمایی و تصاویر اینترنتی بوده است می‌توان گفت که می‌تواند در آینده، سهم خود را از این کیک شاسی بلندها برداشته و به رقابت بپردازد.
معرفی جدیدترین پرچم دار شاسی بلند هیوندای در لس آنجلس!
پالیساد ازنظر اندازه در تمامی ابعاد، از سانتافه XL بزرگ‌تر بوده و به همین خاطر نیز درون کابین آن فضای بیشتری برای سرنشینان ایجادشده است. پالیساد با آخرین فن‌آوری‌های عرضه‌شده توسط هیوندای به بازار خواهد آمد.
فن‌آوری‌هایی مانند صفحه‌نمایش 10.25 اینچی مخصوص سرگرمی، یک صفحه‌نمایش 12.3 اینچی مخصوص نمایش اطلاعات موردنیاز، صفحه‌نمایشی مقابل دید راننده، شارژر بی‌سیم موبایل، سیستم صوتی قدرتمند و سیستم تهویه مطبوع مخصوص صندلی‌های عقب، در این شاسی‌بلند تدارک دیده‌شده‌اند.
معرفی جدیدترین پرچم دار شاسی بلند هیوندای در لس آنجلس!
همچنین هیوندای به همین فن‌آوری‌ها راضی نشده و حتی یک سیستم مکالمه درون کابین برای سهولت ارتباط برقرار کردن افراد درون خودرو نیز تدارک دیده است.همچنین هیوندای به همین فن‌آوری‌ها راضی نشده و حتی یک سیستم مکالمه درون کابین برای سهولت ارتباط برقرار کردن افراد درون خودرو نیز تدارک دیده است.
هیوندای پالیساد همچنین برای سرنشینان خود تضمین رانندگی ایمن و البته راحت را با استفاده از سامانه‌های ایمنی مانند سیستم کمک‌راننده را داده است. سامانه‌هایی که می‌توانند به جدیدترین پرچم‌دار شاسی‌بلند هیوندای امکان گرفتن 5 ستاره ایمنی را از موسسه‌های ایمنی سنجی خودرو بدهند.
معرفی جدیدترین پرچم دار شاسی بلند هیوندای در لس آنجلس!
در مورد قوای فنی این خودرو نیز می‌توان گفت که پالیساد، از یک موتور 6 سیلندر 3.8 لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد که نهایت 291 اسب بخار قدرت و 355 نیوتون متر گشتاور را از طریق یک جعبه‌دنده 8 سرعته خودکار به چرخ‌های خودرو می‌رساند.
ضریب آئرودینامیک پالیساد نیز عدد 0.33 بوده که در نگاه اول و با مقایسه با خودروی برقی Ioniq این شرکت که با عدد عالی 0.24 تولیدشده است، شاید چندان رضایت‌بخش نباشد اما این ضریب، برای یک شاسی‌بلند بزرگی مانند پالیساد قابل‌قبول به نظر می‌رسد.
معرفی جدیدترین پرچم دار شاسی بلند هیوندای در لس آنجلس!
باید گفت که هرچه ضریب آئرودینامیک خودرویی، کمتر باشد، به معنای این است که آن خودرو هم با مقاومت هوایی کمتری روبرو می‌شود و هم مصرف سوخت کمتری نسبت به دیگر خودروها خواهد داشت.
https://akhbarbank.com/vdcjvoem.uqexvzsffu.html
تازه ترین اخبار