۰
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۲

چالش گزینه " ساتنا " در موبایل و اینترنت بانک ها

بعد از اعمال محدودیت های بانک مرکزی بر روی تبادل چک تضمینی و خرید از پوز، احتمال دارد که گزینه ساتنا در موبایل و اینترنت بانک ها با محدودیت هایی مواجه شود.
چالش گزینه " ساتنا " در موبایل و اینترنت بانک ها
به گزارش خبرنگار اخبار بانک، با توجه به اینکه در چند هفته اخیر بانک مرکزی محدودیت های گسترده ای را برای نقل و انتقالات وجوه در نظر گرفته است به نظر می‌رسد دامنه این محدودیت‌ها به ساتنا در موبایل و اینترنت بانک نیز برسد.

هم اکنون بانک ها ملزم به احراز هویت دقیق مشتریان برای بهره مندی از این خدمت بر روی موبایل یا اینترنت بانک هستند.

چندی پیش نیز بانک مرکزی محدودیت بر روی نقل و انتقال بر بستر اپلیکشن های بانکی را تکذیب اما بر روی احراز هویت مشتریان تاکید جدی دوباره کرد.

در حال حاضر مشتریان بانک ها و موسسات اعتباری می توانند به راحتی مبالغ بالا را از طریق سامانه ساتنا در موبایل بانک و اینترنت بانک انتقال وجه دهند.

البته پیش بینی می شود طی چند هفته آینده دامنه محدودیت های نقل و انتقال وجوه که از کارت ها آغاز و به پوزهای فروشگاهی و نیز چک های تضمینی رسید،به ساتنا در موبایل و اینترنت بانک نیز برسد.

ساتنا از جمله خدمات مطمین و محبوب در بین مشتریان با گردش بالا در بانک ها و موسسات اعتباری است.

واریز آنی بدون محدودیت مبلغ از یک بانک به بانک دیگر بدون پرداخت کارمزد دلیل محبوبیت این خدمت است.

هم اکنون برخی بانکها و موسسات اعتباری محدودیت های مبلغی را برای ساتنا از طریق موبایل بانک و اینترنت بانک در نظر گرفته اند اما برخی دیگر از بانک ها به علت جذب نقدینگی محدودیت مبلغی را تا یک میلیارد تومان و بیشتر افزایش داده اند.

پیش بینی می شود این محدود نبودن انتقال وجه ساتنا در موبایل بانک های چند بانک بزودی دامن همه بانک ها را گرفته و منجر به قطع شدن این خدمت شود.
https://akhbarbank.com/vdcd9j09.yt0oz6a22y.html
تازه ترین اخبار