بازدید مدیر عامل بانک کشاورزی از یک واحد تولید قارچ خوراکی

13 آذر 1397 ساعت 15:32

روح اله خدارحمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه برنامه بازدید از طرح ها و آگاهی از پیشرفت برنامه ها، صبح روز سه شنبه ١٣آذر ماه از مجموعه تولید قارچ خوراکی در منطقه «ایوانکی»در استان سمنان بازدید کرد.


به گزارش اخبار بانک به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، خدارحمی در جریان این بازدید با اشاره به نقش این بانک در تأمین منابع مالی موردنیاز بخش کشاورزی بر ضرورت توسعه واحدهای تولیدی دارای توجیه اقتصادی و ایجاد ظرفیت های صادراتی در این بخش تأکید کرد.
 
  براساس این گزارش،واحد تولیدی «قارچ  نجم » با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی به مبلغ ٢٧ میلیارد ریال  راه اندازی شده است و ظرفیت تولید سالانه ۶٠٠ تن قارچ خوراکی را دارد.
 
 این گزارش می افزاید طرح توسعه این واحد تولیدی  با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی با مبلغی حدود ۴۵ میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی  به زودی اجرا می شود که به این ترتیب میزان تولید آن به ١٢٠٠ تن در سال افزایش خواهد یافت.
 
  این گزارش می افزاید، مدیران،کارشناسان و برخی از روسای شعب این بانک در استان سمنان، در این بازدید خدارحمی را همراهی می کردند.


کد مطلب: 64802

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/64802/بازدید-مدیر-عامل-بانک-کشاورزی-یک-واحد-تولید-قارچ-خوراکی

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com