۰
بانک سامان که اخیرا با تغییر یک سهامدار عمده روبرو شده به همراه ۶ شرکت بورسی و فرابورسی،زمان برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده را اعلام کردند.
زمان مجمع سالانه و فوق العاده بانک سامان و ۶ شرکت
به گزارش اخبار بانک، سه شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه، سیمان دشتستان و ساختمان اصفهان درپی اتمام دوره مالی منتهی به شهریور سال جاری،زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کردند.

همچنین بانک سامان پیرو برگزاری مجمع جهت تصویب صورت های مالی سال گذشته که در 31 تیر به حد نصاب نرسید و برای انتخاب اعضای هیات مدیره به دو مجمع سالانه نوبت دوم و عادی بطور فوق العاده می رود.

براساس این گزارش،در جریان عرضه دو روز پیش بلوک 7.81 درصدی این بانک توسط صندوق بازنشستگی ملی مس،بیش از 624 میلیون و 530 هزار سهم "سامان" به ارزش 118 میلیارد تومان توسط  شرکت توسعه سرمایه گذاری سامان و مابقی هم از سوی شرکت فناور توسعه نوتریکا خریداری شد.

در این میان سهامداران شرکت های شرکت ذغالسنگ نگین طبس، مواد اولیه داروپخش و گروه دارویی سبحان برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه به مجمع فوق العاده روانه می شوند.

ذغالسنگ نگین طبس که در اول مهر ماه پیشنهاد افزایش سرمایه 33 درصدی داده بود تا سرمایه 15 میلیارد تومانی را به 20 میلیارد تومان برساند،توانست مجوز افزایش سرمایه 23 درصدی را از سازمان بورس بگیرد. تامین مالی "کطبس" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و جهت اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

مواد اولیه داروپخش نیز مجوز افزایش سرمایه 39 درصدی را از محل جذاب سود انباشته دریافت کرد تا سرمایه را از 36 به 50 میلیارد تومان برساند."دتماد" این تامین مالی را صرف جلوگیری از خروج وجه نقد بابت تامین سرمایه در گردش مورد نیاز می کند. شرکت سرمایه گذاری داروئی تامین با 82.3 درصد سهامدار عمده این شرکت بورسی محسوب می شود.

گروه دارویی سبحان نیز مجوز افزایش سرمایه 64 درصدی را از سازمان بورس گرفت تا سرمایه فعلی را از 167 به 273.5 میلیارد تومان برساند.تامین مالی "دسبحا" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و صرف مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر می شود.

بانک سامان(دو مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده): ساعت 13 و 15 روز یکشنبه 18 آذر در مجموعه فرهنگی ورزشی تفریحی تلاش

سرمایه گذاری صنعت بیمه: ساعت 10 روز چهارشنبه 12 دی درمحل سازمان مدیریت صنعتی

سیمان دشتستان: ساعت 10 روز یکشنبه 25 آذر در انجمن کارفرمایان صنعت سیمان

ساختمان اصفهان: ساعت 14 روز پنج شنبه 22 آذر در تالار شهروند اصفهان

ذغالسنگ نگین طبس(مجمع فوق العاده): ساعت 9 روز چهارشنبه 21 آذر روبروی درب شرقی دانشگاه اصفهان

مواد اولیه داروپخش(مجمع فوق العاده): ساعت 9 روز دوشنبه 19 آذر درمحل کارخانه

دارویی سبحان(مجمع فوق العاده): ساعت 10 روز چهارشنبه 21 در ساختمان شماره 2 سازمان مدیریت صنعتی
 
https://akhbarbank.com/vdciwyaq.t1a5y2bcct.html
تازه ترین اخبار