۰
محدودیتی برای تراکنش‌های ساتنا و پایا ی همراه بانک ها در شبکه بانکی به وجود نیامده است.
محدودیتی برای تراکنش های همراه بانک به وجود نیامده است
به گزارش خبرنگار اخبار بانک، روز گذشته شایعه ای در فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی مبنی بر محدودیت‌های شدید برای همراه بانک ها منتشر شده بود.
 براساس خبر منتشر شده گفته می‌شد که تراکنش‌های ساتنا و پایا و نیز حساب به حساب در همراه بانک ها متوقف شده و مشتریان دیگر نمی توانند از این خدمت استفاده نمایند.

تنها قابلیتی که گفته می شد در همراه بانک ها همچا همچنان وجود دارد عملیات کارت به کارت می باشد.

 مشاهدات خبرنگار ما حکایت از این دارد روز گذشته عملیات ساتنا و پایا بر روی تلفن بانک ها صورت پذیرفته و هیچگونه محدودیتی در این خصوص به وجود نیامده است.

 بانک مرکزی از چند هفته پیش محدودیت‌های گسترده‌ای را برای عملیات خرید از دستگاه های پوز فروشگاهی، چک‌های تضمینی و کارت به کارت اعمال کرده است.

 بر همین اساس تقریباً همه هفته شایعاتی مبنی محدودیت های جدید بانک مرکزی برای شفاف‌تر شدن نقل و انتقالات وجوه منتشر می شود.


ارایه خدمات بانکی روی برنامه های موبایلی و وب سايت های اینترنتی کماکان میسر است

خبر منتشر شده در فضای مجازی باعنوان «ممنوعیت ارایه خدمات بانکی در نرم افزارهای موبایل بانک» صحت نداشته و بخشنامه های مرتبط با این موضوع بر احراز هویت کامل و قوی مشتری به هنگام دریافت این خدمات تاکید داشته و دارند. 

به گزارش اخبار بانک، روابط عمومي بانك مركزي ضمن تكذيب برخي اخبار و شايعات مورد اشاره در فضاي مجازي، به اطلاع هموطنان عزيز مي رساند با توجه به لزوم اهمیت نگهداری و حفاظت از اطلاعات محرمانه مشتریان و جلوگیری از سوء استفاده از این امکانات برای دسترسی غیرمجاز و یا فعالیتهای مشکوک به پولشویی، سنجش اصالت و هویت کاربر، خصوصا در فضای مجازی همواره مد نظر این بانک بوده و با توجه به دامنه وسیع فناوری های مورد استفاده، بانک مرکزی با همکاری بانکها بر دو عامل امنیت و سلامت خدمات بانکی به عنوان شرط لازم ارایه آنها تاکید دارد. 

بدیهی است هیچکس نباید به بهانه سهولت و دسترس پذیری بیشتر، اطلاعات مشتریان را با مخاطره روبرو کرده یا محملی برای فعالیت های مشکوک ایجاد کند.
https://akhbarbank.com/vdcbgzb0.rhbaspiuur.html
تازه ترین اخبار