قیمت ارز در بازارهای مختلف

11 آذر 1397 ساعت 13:23

شعب ارزی بانک ها امروز قیمت خرید دلار را با ۵۰۰ تومان افزایش نسبت به روز قبل ۱۱ هزار و ۱۴۸ تومان تعیین کردند.


به گزارش اخبار بانک به نقل از خبرآنلاین، امروز بانک های عامل، قیمت۱۱ هزار و ۱۴۸ تومان و ۷ ریال را برای دلار، ۱۲ هزار و ۶۲۱ تومان و ۹ ریال  را برای یور و ۱۴ هزار ۲۳۵ تومان و ۹ ریال را برای پوند انگلیس اعلام کردند. 


قیمت ارزهای دولتی
در جریان قیمت گذاری ۳۹ ارز دولتی موجود در معاملات امروز یکشنبه ۱۱ آذرماه مرکز مبادلات ارزی نرخ همه ارزها را نسبت به روز گذشته ثابت نگه داشت.

برهمین اساس، قیمت دلار امریکا بدون تغییر نسبت به دیروز ۴۲۰۰ تومان تعیین شد؛ البته دولت اعلام کرده با دستور رئیس جمهور قیمت دولتی دلار امریکا تا فروردین ۹۸ ثابت خواهد بود. به همین علت ماه هاست که قیمت دلار تغییر نکرده است.

یورو در مرکز مبادلات ارزی بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۷۵۳ تومان،‌ قیمت درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و قیمت پوند انگلیس نیز ۵۳۵۶ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارزهای دولتی فروخته می شود.

نرخ انواع ارز دولتی 

قیمت ارز در صرافی ملی 
در صرافی های دولتی ، قیمت دلار ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شد. 

امروز دلار در صرافی های دولتی با ۵۰۰ تومان افزایش نسبت به دیروز ۱۱۲۵۰ و تا سقف ۲۲۰۰ دلار به فروش می‌رسد. قیمت یورو نیز ۱۲۷۴۰ تومان اعلام شده است که نسبت به دیروز ۵۷۰ تومان افزایش داشته است.

متقاضیان می توانند با داشتن کارت ملی ،کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ به ۵ صرافی دولتی در خیابان فردوسی مراجعه و تا ۲هزار  دلار آمریکا خریداری کنند.

قیمت ارز مسافرتی چند؟ 
شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۲ هزار و ۹۹۱ تومان اعلام کرده اند. 


شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۲ هزار و ۹۹۱ تومان و ۳ ریال می فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان می رسد. نرخ امروز نسبت به  روز گذشته با افزایش همراه بوده است.

شعب منتخب بانک های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را برعهده دارند و  مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته شده را به شعب بانک های عامل ارائه کنند می توانند با مراجعه به این شعب برای سفر به کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.
 


کد مطلب: 64743

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/64743/قیمت-ارز-بازارهای-مختلف

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com