۰
مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه برخی سامانه‌های پیامکی اعلام‌شده از جمله ۵۰۰۰۴۹۹ هیچ ارتباطی به این طرح حمایتی دولت از اقشار کم‌درآمد ندارد، اعلام کرد، اطلاعات را از طریق این مرکز دنبال کنند.
مردم شماره کارت و رمز دوم خود را به ۵۰۰۰۴۹۹ ندهند
به گزارش اخبار بانک به نقل از تسنیم، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: به‌دنبال آغاز طرح حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه که مطابق تصویب‌نامه هیأت محترم وزیران به‌شماره 102568/ت 55855هـ مورخ 97.08.05؛ در حال اجراست اخیراً شاهد ارسال برخی پیامک‌ها به مردم هستیم.

بر این اساس ضمن تأکید بر اینکه هرگونه اطلاع‌رسانی در خصوص این طرح منحصرا ًتوسط مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام خواهد شد از همه شهروندان درخواست داریم به پیامک‌های فاقد اعتبار پاسخ ندهند و شماره کارت و رمز دوم خود را در پاسخ به هیچ پیامکی در خصوص این طرح اعلام نکنند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی‌وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه برخی سامانه‌های پیامکی اعلام‌شده از جمله 5000499 هیچ ارتباطی به این طرح حمایتی دولت از اقشار کم‌درآمد ندارد درخواست دارد هرگونه اطلاع‌رسانی را فقط از طریق این مرکز یا پیامک VEZART-REFAH دنبال کنند.
 
https://akhbarbank.com/vdcbfab0.rhbaspiuur.html
تازه ترین اخبار